Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Google звинувачує брак ігор і Microsoft Windows у загибелі Stadia

Поділіться новиною з друзями

Витік документів у справі FTC проти Microsoft включає заяву директора Google з управління продуктами Дова Зімрінга, який пояснює, чому сервіс хмарного геймінгу Stadia зазнав невдачі.

Google звинувачує в невдачі свого потокового сервісу Stadia відсутність якісних ігор.

«Відсутність у Stadia важливого вмісту AAA створило самопідтримуваний цикл, через який гравці не підписувалися на Stadia через відсутність ігор AAA, і, своєю чергою, багато розробників ігор AAA не розробляли ігри для Stadia через її маленьку кількість користувачів», — директор Google з управління продуктами Дов Зімрінг сказав у заяві, поданій у рамках справи FTC проти Microsoft.

Агентство впливає на угоду Microsoft Activision Blizzard через його потенційний вплив як на ринок консолей, так і на хмарні ігри. Як повідомляє 9to5Google, коментарі Зімрінга є частиною конфіденційних документів із детальним описом планів Microsoft щодо Xbox, які нещодавно були опубліковані в Інтернеті.

У своїй заяві Зімрінг розповідає про різні причини, чому Google закрив Stadia в січні, «важливою з яких є вартість і труднощі забезпечення контенту для користувачів Stadia», сказав він. 

Відсутність ігор для Stadia не була секретом для спостерігачів індустрії та користувачів. З усім тим, коментарі Зімрінга проливають світло на те, яку роль Windows від Microsoft зіграла в загибелі Stadia.

За словами Зімрінга, Google добре розумів, що для успіху Stadia потрібен великий каталог ігор, включаючи найновіші ігри, посилаючись на власні дослідження ринку та опитування споживачів. Але було легше сказати, ніж зробити. 

Велика проблема була на стороні технологій. Хмарні сервери Stadia працювали на основі відкритої версії Linux і графічного API Vulkan, щоб забезпечити більшу гнучкість і налаштування для реалізації бачення Google щодо хмарного ігрового сервісу.

«Одним з негативних наслідків цього рішення було те, що воно збільшило вартість зовнішніх ігрових студій на створення ігор і портування існуючих ігор на Stadia, попри значні інвестиції Stadia, спрямовані на зменшення цих витрат», — зазначив Зімрінг.

Компанія могла вибрати хмарні сервери Stadia на Windows і Microsoft DirectX API, «але ми остаточно визначили, що ліцензійні збори Windows були непомірно високими для довгострокової життєздатності служби, і що використання Windows/DirectX не дозволить потрібні налаштування», – додав він. 

Результат означав, що сторонні розробники могли легко перенести свої ігри на хмарні ігрові платформи на базі Windows, такі як GeForce Now від Nvidia або Luna від Amazon, але зіткнулися з більшими перешкодами при розширенні своїх ігор на Stadia. «Наприклад, у випадку з GeForce Now витрати для розробників були близькі до нуля, оскільки GeForce Now працює на базі віртуального ПК з Windows, що працює в хмарі», — сказав Зімрінг. 

Іншою проблемою була висока вартість розробки гри. Google створив власну студію першої сторони для створення ігор AAA для Stadia. Але компанія закрила студію менше ніж через 14 місяців, при цьому Zimring вказав на «зростання витрат на створення найкращих у своєму класі відеоігор». 

Відповідно до власних показників Google, Stadia перевершила конкуруючі сервіси хмарних ігор за «ключовими показниками», включаючи якість відео, затримку та плавність. Але цього було недостатньо, щоб компенсувати меншу бібліотеку ігор платформи. «Відсутність ігор AAA означала, що Stadia більше не може конкурувати», — сказав Зімрінг.

«Хоча Stadia досягла успіху в підтримці спроб невеликих розробників перенести свої ігри на Stadia, ми не змогли досягти згоди з розробниками ігор AAA, які скаржилися на вартість портування своїх ігор для роботи на Stadia», — додав він. 

Наприклад, переговори з Activision про перенесення її ігор провалилися через низьку кількість передплатників Stadia та «проблеми з узгодженням економічних стимулів для Activision». Тоді Зімрінг припустив, що Google мав поганий досвід, намагаючись захистити ігри від Bethesda Softworks, якою зараз володіє Microsoft

«На відміну від цього, наш досвід із придбанням Microsoft у 2021 році компанії ZeniMax, материнської компанії культової ігрової студії Bethesda Softworks, показує, що Activision, що належить Microsoft, дуже ймовірно, не захоче передавати свої ігри на конкуруючі ігрові платформи, особливо на ті, які конкурують з її провідними хмарними іграми та платформ Windows», – сказав він.

Хоча Stadia мертва, Google, схоже, відроджує цю технологію через YouTube. Цього місяця компанія почала тестувати «Playables», за допомогою якого люди можуть грати в гру безпосередньо через YouTube за допомогою мобільного додатка або настільного комп’ютера.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.