Новий патент Nintendo Switch 2 натякає на важливу функцію консолі

Nintendo нещодавно подала патент на Nintendo Switch 2, у якому згадується підтримка масштабування DLSS від Nvidia, що підтверджує важливу функцію, про яку згадувалося в попередніх звітах про майбутню консоль. Термін служби першої версії Switch добігає кінця, і шанувальники очікують того дня, коли японська компанія анонсує наступника у 2025 році. Хоча про консоль Switch 2 ходили чутки протягом тривалого часу, Nintendo підтвердила, що оголосить про консоль у 2025 році, хоча конкретні подробиці про неї замовчуються.
Чутки та припущення ходять навколо консолі-наступника Nintendo Switch з моменту її першого анонсу, що призвело до появи великої кількості інформації, яку важко визначити, правдива вона чи вигадка. Однією з найбільш послідовних чуток про Nintendo Switch 2 є його передбачувана підтримка масштабування штучного інтелекту, зокрема згадка Nvidia DLSS (Deep Learning Super Sampling), яка дозволить апаратному забезпеченню запускати свої ігри з вищою роздільною здатністю. Імовірно, демонстрація Nintendo Switch 2 на Gamescom показала це в дії, де вона змогла запустити технологічну демонстрацію Unreal Engine для The Matrix Awakens. Завдяки апскейлінгу від Nvidia графіка, очевидно, була на рівні з PS5 і Xbox Series X/S.
Nintendo Switch 2 може мати підтримку DLSS

Новий патент, поданий Nintendo, стверджує, що Switch 2 використовуватиме функцію масштабування DLSS. У патенті наведено приклад, у якому систему можна використовувати для «зменшення загальних розмірів ігор», щоб розмістити їх на «фізичних носіях меншої місткості», таких як картриджі Nintendo Switch. Патент демонструє, що ігри, які мають рідні текстури 4K, можуть вимагати завантаження 60 Гб, але рідна версія 1080 може потребувати лише 20 Гб, завдяки чому її можна помістити на картридж Switch, який має максимум 32 Гб. Таким чином, гра може бути розширена до 4K за допомогою апаратного забезпечення в режимі реального часу.
Деякі інсайди також припускають потенційне використання DLSS у Switch 2, кажучи, що патент створить систему, яка спростить портування ігор сторонніх розробників на консоль. Якщо розробники створюють 4K-версії своїх ігор, то скриншоти з них можна буде використовувати, щоб допомогти Switch 2 навчитися та покращити якість графіки, коли гру буде перенесено на систему з нижчою роздільною здатністю.
Протягом грудня 2024 року геймери переважали витоки самої консолі Switch 2, включаючи фотографії того, як виглядає система. Хоча було багато звинувачень у тому, що витік створений штучним інтелектом, глибоке занурення нібито підтвердило, що багато деталей правильні. Шанувальникам все одно доведеться почекати до кінця цього року, поки Nintendo не зробить офіційне оголошення про наступника Switch.
А як вам така новина? Залиште свій коментар нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.