Nintendo Switch 2 підтримує VRR лише в портативному режимі

Nintendo перепросили за помилкове твердження про те, що Nintendo Switch 2 матиме підтримку змінної частоти оновлення (VRR) у режимі док-станції. Ця помилка вселила хибну надію серед деяких потенційних покупців Switch 2, які сподівалися використовувати майбутню консоль з телевізорами або моніторами з високою частотою оновлення.
VRR – це технологія, яка синхронізує частоту кадрів виводу пристрою рендерингу з частотою оновлення підключеного дисплея. Це зменшує заїкання та розриви зображення на екрані – два поширені візуальні артефакти, які можуть виникати, коли частота оновлення екрана не синхронізується з частотою кадрів відображаного зображення. Це також може допомогти зменшити затримку введення, хоча ця перевага більше залежить від ситуації. Загалом, VRR забезпечує плавніший та стабільніший ігровий процес, особливо в іграх з нестабільною частотою кадрів.
Nintendo теоретично може розширити підтримку VRR Nintendo Switch 2
Хоча спочатку Nintendo рекламувала Switch 2 як таку, що пропонує підтримку VRR як у док-станції, так і в портативному режимі, тепер це підтверджено як неточність. Консоль матиме VRR лише в портативному режимі, уточнив ігровий гігант у нещодавній заяві. «Неправильна інформація була спочатку опублікована на сайті Nintendo Switch 2, і ми вибачаємося за помилку», – сказав представник компанії.
Можливо, пристрій отримає підтримку док-станції VRR після релізу через оновлення ОС. Теоретично, ця технологія має лише дві передумовні умови, однією з яких є вихід HDMI 2.1 або, в деяких випадках, HDMI 2.0b з AMD FreeSync. Згідно з деякими маніфестами доставлення компонентів Switch 2, які були виявлені на початку квітня, док-станція консолі містить чіп Realtek RTD2175N-CG, який функціонує як перетворювач DisplayPort 1.4 на HDMI 2.1. Цей точний номер моделі ніколи офіційно не оголошувався Realtek і насправді може бути спеціальним компонентом, виготовленим спеціально для Switch 2. Однак його позначення говорить про те, що він базується на RTD2173 або пов’язаний з ним, який є чіпом, сумісним з VRR.
Іншою апаратною передумовою для отримання Switch 2 підтримки док-станції VRR після релізу є графічний процесор, здатний виводити сигнал, сумісний з VRR. Оскільки технологія вже підтримується в портативному режимі, очевидно, що графічний чіп консолі, розроблений Nvidia, відповідає цій вимозі. Nintendo повідомила, що не має жодних оголошень щодо можливості додавання підтримки док-станції VRR до Switch 2 через оновлення програмного забезпечення.
У нещодавньому технічному огляді Switch 2, проведеному Nvidia, підтримка портативного VRR консоллю пояснюється G-Sync, її власною технологією змінної частоти оновлення. Хоча G-Sync спочатку вимагав спеціалізованого обладнання, новіші дисплеї, сумісні з G-Sync, тепер використовують стандартні протоколи VRR через HDMI або DisplayPort. Таким чином, ця деталь реалізації не обов’язково завадить Switch 2 отримати підтримку VRR у режимі док-станції, якщо Nintendo вирішить розглянути цю ідею.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.