Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Звіт New Streamer 2024 розкриває бажання гравців

Поділіться новиною з друзями

Компанія медійного програмного забезпечення Amdocs оприлюднила дослідження про зміну споживчих уподобань щодо потокового передавання. Висновки показують, що оригінальний контент, активний досвід, як-от хмарні ігри та більш персоналізовані пропозиції, можуть допомогти постачальникам підвищити загальну задоволеність клієнтів.

Дослідження New Streamer 2024, проведене Dynata на замовлення Amdocs, опитало споживачів у Великій Британії, щоб визначити можливості для постачальників посилити лояльність клієнтів до бренду.

У звіті йдеться, що 70% споживачів віддадуть перевагу створенню та сплаті за пакет, який обмежуватиметься лише вмістом, який їх цікавить, замість того, щоб платити за доступ до цілої бібліотеки, яку вони, можливо, ніколи не оглянуть повністю.

Крім того, більшість британців (78%) хочуть єдиний портал або додаток, де вони зможуть отримати доступ до всіх своїх потокових підписок, а не шукати вміст у різних програмах.

Інші висновки звіту The New Streamer 2024 свідчать про те, що 38% споживачів виступають проти того, щоб бачити більше реклами, тоді як 37% готові до цього.

Майже половина (49%) споживачів кажуть, що вже бачили більше рекламного контенту за останній рік.

Однак споживачі очікують кращого досвіду за збільшених витрат – новий оригінальний вміст є першим у списку для споживачів (70%), але старі назви (48%) також важливі. Можливість дивитися будь-де (42%) також є одним із головних факторів.

Майже кожен п’ятий споживач (19%) повідомляє, що почувається приголомшеним кількістю підписок на потокове передавання. Це почуття найбільше присутнє серед міленіалів (26%).

Понад дві п’ятих (41%) звичайних споживачів і 55% геймерів вважають, що хмарні ігри стануть домінуючим способом гри в ігри в майбутньому.

Споживачі раділи б новим можливостям хмарних ігор – 57%, швидше за все, спробували б нову послугу, крім поточних пропозицій від Microsoft і Apple, якби її запропонував такий бренд, як Netflix.

«Очікування клієнтів щодо широти та якості розваг продовжують зростати, але потреби дедалі відрізняються», — сказав Ентоні Гунетіллеке, президент групи технологій і керівник стратегії Amdocs. «Клієнти прагнуть посилити контроль над своїми розважальними досвідом і водночас готові до інновацій у контенті, які можуть увімкнути підключення наступного покоління в поєднанні зі ШІ».

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.