З 2022 по 2027 рік розмір ринку хмарних ігор зросте на 1,61 мільярда доларів США – Technavio

Згідно з даними Technavio, обсяг глобального ринку хмарних ігор з 2022 по 2027 рік зросте на 1,61 мільярда доларів США. За оцінками, ринок зростатиме на рівні 10,54%. Зростання мобільних хмарних ігор є ключовою тенденцією, що формує ринок хмарних ігор. Зростаюча популярність мобільних хмарних ігор викликає потребу в смартфонах і планшетах, оскільки вони дозволяють гравцям отримувати доступ до високоякісних ігор без потреби в потужних пристроях, надаючи їм більше гнучкості щодо того, коли й де вони можуть грати в ігри. Крім того, хмарні ігрові сервіси, такі як Boosteroid, Xbox Cloud Gaming і NVIDIA GeForce Now, полегшили доступ до ігор у дорозі без необхідності носити з собою консоль чи ігровий ПК або навіть ноутбук. Такі фактори, як зручність гри в ігри на ходу, а також збільшення потужності та продуктивності мобільних пристроїв сприяють цій тенденції.
Ринок хмарних ігор – Оцінка сегментації
Огляд сегментів
Technavio сегментувала ринок на основі сегментації ринку за програмою (потокове відео та потокове передавання файлів), пристроєм (ігрові консолі, комп’ютерні пристрої, смарт-телевізори та мобільні пристрої) та географією (Північна Америка, Азіатсько-Тихоокеанський регіон, Європа, Південна Америка та Середня Америка, Схід і Африка).
Зростання частки ринку потокового відео буде значним протягом прогнозованого періоду. У хмарних іграх потокове відео відіграє ключову роль, оскільки дозволяє геймерам отримувати доступ до ігор через Інтернет, не завантажуючи та не встановлюючи їх. Провайдери хмарних ігор зазвичай використовують технологію потокового відео, щоб надавати ігри користувачам у режимі реального часу, дозволяючи їм отримувати доступ до високоякісних ігор на різних пристроях. У 2017 році цей сегмент оцінювався в 1.1 млрд доларів США та продовжував зростати до 2021 року. Існує кілька підходів потокового відео для хмарних ігор. Використання архітектури тонкого клієнта є поширеним підходом. У такому підході гра працює на віддаленому сервері, а відео передається через Інтернет на пристрій гравця. Однак пристрій гравця має бути достатньо потужним, щоб дозволяти потокове відео та надсилати вхідні дані назад на сервер. Інший підхід полягає у використанні потужного клієнтського пристрою, який може обробляти дані локально. У такому підході частина гри працює на локальному пристрої, а частина — на віддаленому сервері. Попри те, що це зменшує затримку та покращує загальний ігровий досвід, цей підхід вимагає потужніших пристроїв і складнішої архітектури. Крім того, в обох випадках використовувана технологія потокового відео має відповідати вимогам хмарної гри до високої пропускної здатності та низької затримки. Загалом очікується помірне зростання сегмента протягом прогнозованого періоду.
Географічний аналіз
Північна Америка займала найбільшу частку світового ринку у 2022 році й, за оцінками, сприяла 48% зростання ринку протягом прогнозованого періоду. Останніми роками хмарні ігри набувають все більшої популярності в Північній Америці. У регіоні представлено багато компаній, які пропонують послуги хмарних ігор. Наприклад, Google Stadia (вже не надає послуг), одна з провідних компаній, що займалася хмарними іграми, була запущена у 2019 році та з тої пори додала багато функцій, щоб краще обслуговувати своїх клієнтів. Компанія дозволяла користувачам грати в ігри на таких пристроях, як ноутбуки, настільні комп’ютери, телевізори та мобільні пристрої за допомогою контролера, миші та клавіатури. Крім того, сервіс пропонував бібліотеку ігор, яка дозволяє користувачам купувати ігри окремо або отримувати до них доступ через місячну підписку. На жаль, попри всі ці плюси – пошуковий гігант ЗАКРИВ хмарний ігровий сервіс. Подібним чином Xbox Cloud Gaming, інший великий гравець у регіоні, дозволяє користувачам грати в ігри Xbox на своїх мобільних пристроях і підтримує потокове передавання на ПК. NVIDIA GeForce Now, ще один відомий хмарний ігровий сервіс у регіоні, дозволяє користувачам транслювати ПК-ігри на різні пристрої. Таким чином, зростання впровадження хмарних ігрових сервісів і передових технологій, таких як 5G і штучний інтелект в іграх, сприятиме зростанню ринку протягом прогнозованого періоду.
Ринок хмарних ігор – динаміка ринку
Ключова рушійна сила – збільшення доступності високошвидкісного Інтернету сприяє зростанню ринку хмарних ігор. Із зростанням швидкості Інтернету в усьому світі передавати ігри з хмари стало легше для геймерів. Таким чином, постачальники послуг хмарних ігор можуть запропонувати якіснішу графіку та кращий час відгуку. Хмарні ігрові сервіси пропонують більшу зручність, дозволяючи користувачам отримувати доступ до ігор з будь-якого пристрою, підключеного до Інтернету. Це значно прискорило зростання індустрії відеоігор за останні роки, і в ігри грає більше людей, ніж будь-коли раніше. Це також створило величезний ринок хмарних ігрових сервісів, оскільки люди шукають нові та інноваційні способи грати в улюблені ігри за допомогою кращого підключення до Інтернету. Отже, очікується, що доступність високошвидкісного Інтернету прискорить зростання ринку протягом прогнозованого періоду.
Основна проблема. Проблеми з інфраструктурою та пропускною спроможністю перешкоджають зростанню ринку хмарних ігор. Щоб оптимізувати високоякісні ігри, користувачі повинні мати велику пропускну здатність Інтернету. Це може стати проблемою для користувачів із доступом до обмежених тарифних планів або повільним підключенням до Інтернету. Хоча високошвидкісний Інтернет підвищив доступність хмарних ігор, у багатьох частинах світу все ще бракує необхідної інфраструктури для надійного високошвидкісного доступу до Всесвітньої мережі. Це може зробити хмарні ігри складними або неможливими в деяких країнах через такі проблеми, як затримки між введенням даних користувачем і відповіддю гри. Попри те, що деякі постачальники послуг хмарних ігор значно зменшили затримку, оновивши програмне забезпечення та свої додатки, цей фактор усе ще становить значну проблему для ринку протягом прогнозованого періоду.