Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Як нова програма Xsolla Cloud Gaming впливає на ринок хмарних ігор: спосіб гри нового покоління

Поділіться новиною з друзями

Директор програми Xsolla Ніла Даас розповідає про те, чому зараз саме час для розробників ігор прийняти останнє рішення Xsolla Cloud Gaming, а також новий спосіб монетизації ігор у хмарі.

У лютому 2023 року Xsolla, глобальна компанія з торгівлі відеоіграми з надійним і потужним набором інструментів і послуг, розроблених спеціально для індустрії відеоігор, представила нове рішення. Воно дозволить допомогти розробникам охопити більшу аудиторію в усьому світі, підключившись до більшої кількості гравців через хмару та пропонує нову модель оплати за використання.

Ініціативу Xsolla Cloud Gaming очолює програмний директор Ніла Даас, експерт із технологій та ігрових продуктів із понад 12-річним досвідом роботи з розробниками для розвитку їхніх бізнес-стратегій.

Ми попросили Нілу розповісти про останнє рішення Xsolla та про те, чому в ігровій індустрії настав вдалий час для його представлення.

Чи можете ви розповісти нам трохи про Xsolla Cloud Gaming і чому Xsolla вважала, що це важливий сегмент ринку, для якого потрібно звернути увагу?

Коротка відповідь полягає в тому, що Xsolla Cloud Gaming допомагає розробникам об’єднати кількох постачальників потокового передавання за меншу кількість кроків за менший час. Це дозволяє нашим партнерам охоплювати геймерів майже в кожному регіоні світу та мінімізувати проблеми із затримкою. Вони також можуть вибрати інтеграцію моделі монетизації оплати за використання на своєму власному веб-сайті.

Xsolla завжди прагне підтримувати розробників ігор. Ми полегшуємо їм охоплення своєї аудиторії, поєднуючи технологію потокового передавання, що лежить в основі їхніх ігор, із можливістю створення захопливих фірмових онлайн-досвідів для гравців у всьому світі. Ми прийняли сегмент хмарних ігор, тому що, оскільки індустрія відеоігор зросла за останні кілька років, розробники ігор стикаються з такими проблемами, як доступність гри для кожного гравця, висока вартість залучення користувачів, обмежені моделі монетизації та безпека.

Ринок хмарних ігор зростає завдяки розширенню 5G, зростанню проникнення Інтернету, вдосконаленню хмарної інфраструктури, новим типам ігрового контенту та тенденції до кросплатформного геймплея. Водночас наполегливі компанії мають хмарні ігри, прив’язані до основного бізнесу, але багато з них є збитковими через витрати на дослідження та розробки. З огляду на все це, у хмарних іграх є місце для експериментів.

Xsolla дуже рада надати абсолютно новий фірмовий підхід до ігор у хмарі, спрямований безпосередньо на споживача. План Xsolla полягав у тому, щоб об’єднати наш простий у користуванні Xsolla Site Builder, Login, Metaframe, Pay Station (сервіс у грі) та Партнерську мережу з місцевими глобальними постачальниками хмарних ігор, щоб допомогти створити фірмовий онлайн-інтерфейс, де геймери можуть грати на будь-якому пристрої. Xsolla вважає, що перенесення більше ігор у хмару дозволить користувачам заощадити гроші, знизиться поріг входу, а поведінка гравців у монетизації зміниться.

Із запуском Cloud Gaming Solution Xsolla також допоможе підвищити доступність хмарних ігор для гравців у всьому світі та надасть їм можливість платити за свої ігрові враження. Тепер гравці можуть онлайн демонструвати ігри, які раніше були недоступні для них у своєму регіоні, і платити лише за час, який вони грали в гру. Це новий спосіб гри, новий спосіб оплати гри та вмісту без апаратного забезпечення. Розробники матимуть більше нових користувачів, покращений досвід роботи з ними, нові можливості платформи, безпеку доставлення ігор і тісніші стосунки з геймерами. Завдяки хмарному досвіду кожен може грати та отримати задоволення від гри.

Чи справді модель монетизації PAYG настільки потужна?

Вона справді має потенціал бути настільки потужною. У той час як підписки історично були моделлю монетизації, яку вибирають хмарні геймери, опція оплати за використання стає все більш популярною. Це дозволяє гравцям контролювати свій бюджет, оплачуючи лише час, проведений у грі.

Розробники отримують переваги від PAYG, аналізуючи поведінку гравців і експериментуючи з різними стратегіями ціноутворення, щоб визначити оптимальну ціну, яка приваблює гравців. Коли вони розуміють уподобання своїх користувачів, вони можуть більш ефективно монетизувати свою хмарну гру та створити стабільний потік доходу.

Pay As You Go віддають перевагу 32% геймерів проти 22%, які віддають перевагу моделям монетизації за підпискою. Крім того, це не є чимось новим в ігровій індустрії, модель PAYG була випробувана в різних формах великими компаніями у вигляді оренди ігор, безплатних ігор у вихідні дні в Steam та інших підходів.

Як Xsolla Cloud Gaming працює для гравців і розробників?

Гравці — з ігровим комп’ютером або без нього — прямують на спеціалізований веб-сайт розробника/бажаний шлях розповсюдження, зокрема в Xsolla Mall. Вони входять за допомогою електронної пошти, щоб насолоджуватися високоякісними іграми віддалено з хмари. Єдине, що потрібно, щоб миттєво грати в ігри будь-де та будь-коли, це хороше підключення до Інтернету.

Розрахункова модель Xsolla Cloud Gaming — яку часто називають PAYG — дозволяє гравцям спробувати, перш ніж купувати, і платити лише за хвилини чи години, проведені в грі, а також за будь-які покупки в додатку.

Розробники надають нам свої двійкові файли для ПК або APK, які ми завантажуємо в хмарні служби та розміщуємо їхню гру на цільовій сторінці, яку вони налаштовують із URL-адресою на свій вибір. Ми також можемо розмістити гру в Xsolla Mall як ще один спосіб для розробників прийняти стратегію розповсюдження D2C.

Є й інші рішення для хмарних ігор. Чим відрізняється Xsolla?

По-перше, Xsolla Cloud Gaming узгоджується з нашим основним бізнесом зі створення можливостей монетизації для розробників у всьому світі, пропонуючи B2B-можливості для розробників ігор. Співпрацюючи з кількома постачальниками хмарних технологій, ми можемо допомогти розробникам розширити охоплення та залучити нових користувачів.

Xsolla пропонує унікальну модель монетизації. Користувачі платять лише за час гри за допомогою віртуальної валюти та тарифів залежно від умови, що дає їм змогу легше входити в ігри незалежно від апаратних можливостей і без попередньої покупки гри.

Нарешті, Xsolla є надійним партнером, на якого розробники можуть розраховувати, виконуючи важку роботу, коли вони готові отримувати дохід за допомогою перевіреної стратегії прямого звернення до споживача.

Про які ключові функції хочуть знати розробники?

Як завжди, місія Xsolla полягає в тому, щоб допомогти розробникам вивести свої ігри на новий рівень. Наше рішення для хмарних ігор підтримує цю філософію та надає партнерам усе, що їм потрібно для успіху — від можливостей потокового передавання до фірмових веб-сайтів, центру для залучення спільноти, розширеної аналітики, параметрів монетизації та бекенд-сервісу метафрейму для керування даними користувачів і надання додаткових варіантів оплати.

Завдяки численним параметрам монетизації наші партнери можуть легко налаштувати ціни на основі шаблонів гри та заохочувати їх грати довше та регулярно повертатися, регулюючи ціни залежно від регіону, часу, витраченого на гру, і системних вимог гри. Ця пластичність робить Xsolla Cloud Gaming особливо важливим для розробників, які хочуть застосовувати моделі ціноутворення, специфічні для своїх сегментів аудиторії.

Найважливішою особливістю рішення для розробників є довгострокові відносини Xsolla з технологіями потокової передачі та партнерами по інфраструктурі по всьому світу, що дозволяє легко інтегрувати кількох постачальників потокової передачі в регіони, на які розробники хочуть націлитися. Широкий вибір постачальників потокового передавання означає, що нашим партнерам не доведеться турбуватися про проблеми із затримкою та вони можуть впевнено надавати геймерам найвищу якість, незалежно від того, де та коли вони вирішать грати.

Чи можуть Unity, Steam або Unreal Engine використовувати рішення?

Так, будь-хто може легко використовувати Xsolla Cloud Gaming Solution. Розробникам і видавцям не потрібно буде портувати саму гру, їм потрібно буде лише пройти кілька кроків:

  • Крок 1: відповідайте вимогам гри (версія LTS або новіша).
  • Сумісний з:
  • Vulkan 1.2 стандарт, або
    Стандарти OpenGL 3.x або 4.x або
    Direct3D 9/11/12 і відповідає останнім стандартам WINE/Proton.
    Підтримує роботу в сторонньому домені за NAT (без статичної IP)
  • Крок 2. Підготуйте збірку гри без DRM
  • Крок 3: зареєструйте обліковий запис видавця, щоб отримати ідентифікатор
  • Крок 4. Заповніть форму реєстрації
  • Крок 5. Готово!

Чи надає Xsolla маркетингову підтримку сервісам хмарного геймінгу?

Xsolla пропонує кілька маркетингових каналів для просування хмарних ігор, включаючи партнерську мережу Xsolla та розповсюдження через Xsolla Mall. Завдяки поєднанню цих потужних рішень розробники можуть заощадити час, маркетинговий бюджет і ресурси, призначені для залучення користувачів. Ми пропонуємо маркетингову підтримку 24/7, включаючи додаткову цінність впливових осіб і постачальників платежів, щоб допомогти збільшити трафік до хмарних ігор наших партнерів.

Партнерська мережа дозволяє розробникам створювати та керувати програмами, орієнтованими на ефективність, для різних типів каналів, зокрема впливових осіб, афілійованих осіб, веб-порталів тощо, за допомогою простого у використанні та економічно ефективного інструменту. Mall — це новий канал розповсюдження для розробників і видавців — популярний онлайн-напрямок із перевагами збільшення трафіку.

Чи можете ви поділитися демонстраціями, чи пілотними проєктами, які демонструють, як працює рішення?

Мені приємно, що ви запитали про демонстрацію! Якщо ваші читачі хочуть побачити Xsolla Cloud Gaming у дії, вони можуть зв’язатися з одним із наших експертів, щоб організувати демонстрацію.

Як розробнику ігор почати роботу з Xsolla Cloud Gaming?

Створення хмарної ігрової платформи з нуля означає подолання багатьох технічних і логістичних перешкод. Ось чому ми заохочуємо розробників скористатися перевагами Cloud Gaming Solution від Xsolla — це простий і спрощений спосіб запускати хмарні ігри та монетизувати їх. Крім того, оскільки Xsolla розширює свою присутність по всій Азії, ми додаємо більше постачальників хмарних ігор. Ваші читачі можуть регулярно перевіряти на нашому веб-сайті країни, які ми підтримуємо. Це чудова можливість охопити більшу аудиторію!

Ваші читачі можуть дізнатися більше про платформу та навіть одразу розпочати свій проєкт хмарних ігор, відвідавши наш веб-сайт або зв’язавшись з одним із наших експертів. Ми раді відповісти на запитання та допомогти підприємствам розпочати роботу.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.