Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Режисер Final Fantasy 14 хоче, щоб хмарні ігри поклали край консольним війнам

Поділіться новиною з друзями

У новому інтерв’ю режисер Final Fantasy XIV Наокі «Yoshi-P» Йошида розповів про свої надії щодо майбутнього сервісів хмарного геймінгу. У відео, опублікованому Jounetsu-Tairiku Lite, «Yoshi-P» зазначив, що хоче створювати ігри, які можна було б грати на будь-якій платформі через хмару. На його думку, це призвело б до зникнення концепції консольних воєн, оскільки не було б реальної потреби в різних платформах. Yoshi-P вважає, що це станеться протягом наступного десятиліття і сталося б раніше, якби не пандемія коронавірусу. Примітно, що потрібно покращити швидкість з’єднання та доступність сервера.

З творчої точки зору легко зрозуміти, чому Yoshi-P хоче, щоб це сталося. Режисер зазначив, що це може значно розширити ігрову аудиторію, поклавши кінець таким поняттям, як ексклюзивність. Більше гравців отримають шанс випробувати ігри, над якими творці працювали роками, може бути дуже добре!

Хмарні ігри для всіх

Варто зазначити, що частина прогнозу Yoshi-P вже збулася. За допомогою хмарних ігор Microsoft дозволила користувачам Xbox One насолоджуватися іграми Xbox Series X|S, які були б надто потужними для системи, включаючи такі ігри, як Microsoft Flight Simulator. Подібним чином Nintendo Switch також отримала хмарні версії ігор, які інакше були б недоступні, зокрема Guardians of the Galaxy від Marvel і Resident Evil Village. Хмарні ігри вже розширили кількість ігор, доступних для користувачів цих платформ. Такі компанії, як Ubisoft, також значно інвестують у хмарні ігри.

Неважко уявити, що все виходить далеко за межі цього моменту, але річ у тім, що PlayStation, Nintendo та Microsoft також зацікавлені в тому, щоб їхні ексклюзивні ігри залишалися ексклюзивними, а не ділилися ними з іншими. Є також такі компанії, як Square Enix, які мають фінансовий стимул робити ігри ексклюзивними для тієї чи іншої платформи. Це досить великі перешкоди, які потрібно подолати, і важко уявити, що все так зміниться протягом десяти років.

Хмарні ігри: мінуси

Хоча ентузіазм Yoshi-P щодо хмарних ігор легко зрозуміти, багато геймерів зараз залишаються скептичними. Хоча технологія перспективна, у неї багато недоліків. Протягом останніх кількох років ми спостерігали, як навіть досить великі сервіси потокового передавання ігор припиняли своє існування, на приклад Google Stadia. Ми також бачили, як цифрові ексклюзивні ігри стали недоступними, оскільки цифрові вітрини закрили. Ігри, в які можна грати виключно через хмару, так само перестануть існувати. Це особливо тривожно для тих, хто стурбований збереженням відеоігор і ретро-ігор. У відеоігри, випущені 30–40 років тому, можна грати на оригінальних консолях, а також на новіших пристроях, таких як Analogue Pocket або Atari 2600+. Проте ігри, випущені в сучасну епоху, ризикують стати непридатними для гри всього за кілька років (або іноді навіть місяців) через те, як вони випускаються. Якщо компанії не знайдуть вирішення цієї проблеми, багато гравців будуть чинити опір повністю цифровому майбутньому.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.