10.07.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Хмарний Xbox Game Pass, без консолей, стане виграшем для всіх

Повністю хмарний Xbox Game Pass може стати виграшним варіантом для Microsoft, особливо на фоні останніх новин від Sony з їх PS Portal.
Поділіться новиною з друзями

Попри те, що поточна модель Xbox Game Pass є успішною, їй заважає залежність від продажів консолей, що підтверджується незначним успіхом на ринку апаратного забезпечення порівняно з PlayStation. Всупереч тому, що Microsoft вклала значні кошти в ігри в останні роки, закриття студій і розчарування на ринку нікому не вигідні. Однак, якщо консольна стратегія перейде до платформи, доступної на різних пристроях, витрати можуть піти на обслуговування серверів і студії. Перехід до суто цифрової, хмарної Game Pass мав би значні переваги як для самої Microsoft, так і для користувачів Xbox.

Ландшафт потокової передачі відеоігор, де домінує Game Pass, може все ще здаватися малоймовірним або небажаним майбутнім, але є багато причин, чому цей шлях вперед може мати свої переваги. Нещодавнє додавання хмарної потокової передачі від PlayStation уже свідчить про те, що найпряміший конкурент Xbox наздоганяє відставання на цьому ключовому ринку. Якщо Microsoft не поспішить, Xbox може втратити чудову можливість домінувати на наступному рубежі ігор.

Консолі не є виграшною стратегією

Стратегія Xbox, орієнтована на консолі, є програшною битвою проти Sony, насамперед через недостатню кількість продажів консолей, щоб виправдати значні інвестиції. Витрати на виробництво та маркетинг консолей у поєднанні зі зростаючою конкурентоспроможністю цін серйозно впливають на прибутковість. Розмовляючи з The Wall Street Journal у 2022 році, глава Xbox Філ Спенсер сказав, що компанія втратила $100-$200 на продажі кожної консолі, і хоча ці цифри вже можуть бути неправдивими, гроші точно не повернути.

Справжній прибуток полягає в продажах ігор, де Game Pass може допомогти Xbox обійти PlayStation. Зосередження на апаратному забезпеченні вимагає значної частки ринку для досягнення прибутковості, позиції, яку Xbox зараз не займає. Однак Microsoft розміщує Game Pass на все більшій кількості пристроїв. Якщо достатньо пристроїв мають Game Pass, тоді Microsoft може отримувати прибуток виключно завдяки цій зручності. Якщо покупцеві довелося вибирати між покупкою консолі за 600 доларів США або завантаженням програми та сплатою передплати за ту саму послугу в розмірі 20 доларів США (завдяки лише цифровим іграм), він міг би не вибрати варіант, який заздалегідь коштує дорожче.

Якби Microsoft взяла гроші, які вона витрачає на виробництво консолей, і вклала їх у сервери, проблеми із затримкою можна було б значно мінімізувати. Потокове передавання ігор може стати подібним до передачі пісні, потенційно зарекомендувавши себе як найкращий спосіб гри. Зосередження Xbox на Game Pass як стратегії має сенс, якщо розглядати її в довгостроковій перспективі, і подальший розвиток потокової передачі в хмарі може надати кращі варіанти для всіх.

Майбутнє є хмарним

Майбутнє ігор, безсумнівно, за сервісами хмарного геймінгу, зміна, зумовлена ​​як технологічним прогресом, так і зміною споживчих уподобань. GamesIndustry.biz повідомив, що у 2023 році 99% комп’ютерних ігор було придбано в цифровому вигляді, тоді як 83% усіх продажів консольних ігор були цифровими. Хоча прихильність до фізичних носіїв зберігається, переважна кількість доказів вказує на неминуче домінування повністю цифрових ігор.

Виробництво та розповсюдження фізичних копій пов’язане зі значними витратами, з’їдаючи прибуток, який можна реінвестувати в серверну інфраструктуру, розробку ігор і розширення онлайн-функцій. Лише цифрова модель, так само як Netflix для ігор, значно підвищить прибутковість шляхом усунення накладних витрат на виробництво та розповсюдження. Хмарні ігри запропонують миттєвий доступ, автоматичні оновлення та можливість переносити величезну бібліотеку ігор на одному пристрої. Хоча існують занепокоєння щодо збереження ігор, надійності сервера та потенційного підвищення цін, фізичні ігри представляють свої потенційні проблеми, як-от ламання дисків, подряпини та втрата.

В інтересах хмарного майбутнього Xbox має створити надійну систему цифрового архівування, яка гарантуватиме, що в ігри можна буде грати, навіть якщо їх вилучено з онлайн-магазинів. Компанія вже почала надавати гравцям доступ до платних ігор через потокове передавання. Майбутнє повного припинення фізичних копій здається ближчим, ніж будь-коли, продовжуючи неминучу зміну форматів медіа з розвитком технологій.

Розширення охоплення Xbox Game Pass завдяки Amazon і Roku

Корпорація Майкрософт повинна агресивно розширювати охоплення Xbox Game Pass на платформах Amazon і Roku, щоб отримати вигоду від зростаючого потокового ринку та отримати доступ до нових баз користувачів. Найновіший Amazon Fire Stick уже може використовувати Game Pass, але він має бути стандартним для Fire TV і Roku. Корпорація Майкрософт має визначити пріоритетність ігор на цих платформах, переконавшись, що як Xbox Game Pass Ultimate, так і окремі ігри доступні.

Цей поштовх до інших сервісів включає хмарні ігри та можливість завантажувати вибрані ігри безпосередньо на пристрої, що спрощує гру на цих пристроях. Майкрософт також має переконатися, що навігація виконана добре на цих платформах. Дизайн програми має бути оптимізовано для конкретних функцій Fire TV і пристроїв Roku. Таким чином, безперебійне потокове передавання та розв’язання потенційних проблем із затримкою мають вирішальне значення для задоволення користувачів.

Нарешті, Game Pass може запропонувати ексклюзивні пропозиції або партнерство з Amazon і Roku на додаток до простого впровадження програми в сервіси. Плата за Amazon Prime лише для того, щоб отримати Game Pass на кілька місяців, наприклад, може залучити нових користувачів. Успішне використання цих стратегій може зміцнити Xbox Game Pass як провідний сервіс хмарних ігор, перевершивши конкурентів і навіть отримавши значну частину ринку потокового передавання.

Антицифрова пропаганда не спрацювала на ПК, чому має спрацювати на консолях?

Перехід ринку ПК на цифровий формат був поступовим, але майже виключно цифровий ринок, який виник, чітко показав свої переваги. Однак у консолей є кілька речей, які їх стримують. Відкрита архітектура ПК означала, що користувачі звикли завантажувати та встановлювати програмне забезпечення, що робило перехід до цифрових ігор менш важким, ніж для консольних геймерів, які звикли до фізичних носіїв. По-друге, різноманітна екосистема програмного забезпечення ПК вже мала надійні цифрові ринки, такі як Steam, ще до того, як почалися широкі антицифрові настрої. Ці платформи пропонують зручність, автоматичні оновлення та функції спільноти, які також потрібні Game Pass.

Хоча лише цифрові консолі стали звичним явищем, все ще спостерігається значний відкат. Є багато причин залишати ігри фізичними, але такі ринки, як музика, вже показали, що потокове передавання може перевершити переваги фізичних носіїв. Хоча потокове передавання музики спочатку мало певні недоліки, воно виявилося зручним і ефективним для звичайного слухача. Слухачі музики мають величезні музичні бібліотеки безплатно або за невелику плату за підписку, як правило, близько вартості одного компакт-диска на місяць, а аудіофіли мають більше доступу до музики, ніж будь-коли, завдяки варіантам преміум-форматів із мінімальним стисненням.

Дивлячись на поточний стан галузі, майбутнє лише цифрових технологій здається неминучим. Прямо зараз у Microsoft є шанс випередити Sony, розпочавши наступний раунд завчасно та затвердивши себе за допомогою Xbox Game Pass раніше, ніж Sony матиме на це можливість. У майбутньому ідея про те, що нова гра може покладатися на покупку за 70 доларів, може здаватися застарілою, і ця зміна може принести значні переваги для всіх.


А як вважаєте ви, чи дійсно консолі нам більше не потрібні й краще грати в хмарі? Залиште свій коментар нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати