Чи комфортно грати в The Last of Us Part 2 Remastered на Shadow PC

Хмарний геймінг набирає обертів, дозволяючи гравцям запускати сучасні ігри без дорогого заліза. Shadow PC — один із сервісів, що пропонує віддалений комп’ютер із високою продуктивністю. Нещодавно вийшла ПК версія The Last of Us Part 2 Remastered, і ми вирішили перевірити, чи комфортно грати в неї через Shadow PC на тарифі Power. У цій статті ми поділимося враженнями від тестування, розповімо про особливості сервісу та гри, а також порівняємо його з іншими платформами, такими як Boosteroid.
Цікаво, що гра завантажилася зі Steam розміром 101 Гб, а не 150 Гб, як заявляли розробники. Ми розберемо, як це вплинуло на досвід, та чи варто обирати Shadow PC для таких проєктів.
Огляд тарифного плану Power
Shadow PC — це сервіс хмарного геймінгу, який дає доступ до віртуального комп’ютера. Тариф Power включає:
- Процесор: AMD EPYC 3,7 ГГц із 8 ядрами.
- Графіка: NVIDIA RTX A4500 (або еквівалент).
- Оперативна пам’ять: 28 Гб.
- Накопичувач: SSD на 512 Гб.
- ОС: Windows 11.
- Швидкість інтернету: 1 Гбіт/с.
Цього достатньо для запуску сучасних ігор на високих налаштуваннях. На відміну від конкурентів із фіксованим каталогом, Shadow PC дозволяє встановлювати будь-які програми та ігри, що робить його гнучким рішенням для геймерів. А отже ми не тільки встановили гру, а ще й запускали безпосередньо стрім.
Тести The Last of Us Part 2 Remastered на Shadow Tech
The Last of Us Part 2 Remastered — оновлена версія культової гри, що вийшла вчора. Вона пропонує покращену графіку, нові режими та контент. При завантаженні ми помітили, що гра займає 101 Гб замість заявлених 150 Гб. Ймовірно, це результат стиснення файлів, що економить місце, але не впливає на якість графіки чи геймплей.
Ми тестували гру на Shadow PC із тарифом Power у роздільній здатності 1440p на максимальних налаштуваннях. Однак комфортним ігровий процес назвати складно. Гра стабільно видавала 30 fps, ніби це було зафіксовано (хоча в налаштуваннях гри стояло 60 кадрів), а іноді просідала до 18 fps із помітними смиканнями. Проблема, схоже, не в сервісі, а в оптимізації самої гри для ПК.
Сервери наші знаходяться в Німеччині, пінг коливався від 110 мс до 50-60 мс. Керування клавіатурою та мишею (бездротовими) залишалося зручним навіть при таких затримках. А ось із геймпадом виникли труднощі: спочатку бездротове, а потім й дротове підключення давали відчутні затримки. Це зіпсувало враження від гри.
Що стосується конкурентів, то український сервіс Boosteroid уже пропонує першу частину The Last of Us, тож логічно чекати другу частину. Ми сподіваємося, що там гра отримає кращу оптимізацію, адже Shadow PC, попри свої плюси, не впорався ідеально. Boosteroid може стати зручнішим варіантом для фанатів серії.
Гра в The Last of Us Part 2 Remastered на Shadow PC із тарифом Power не була комфортною через просадки fps та затримки з геймпадом. Сервіс сам по собі потужний та гнучкий, але оптимізація гри залишає бажати кращого. Якщо ви розглядаєте хмарний геймінг, Shadow PC — хороший вибір, але для цієї гри чекаємо на Boosteroid.
А ви вже спробували пограти в іншому хмарному сервісі? Залиште свій коментар нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.
Якщо робите огляд треба оверлей з ФПС лічильником відображати. Так то трохи несерйозно.
> український сервіс Boosteroid
Український сервіс, ага, який клав на ту Україну найбільший болт, ні знижок на тарифи для користувачів з УА, ну то пофіг, ні заліза в Україні, там здається лише якесь найбазовіше є 10-річної давнини в київському ДЦ яке вже ні на біса не годне, якщо хоч воно ще є.
Але фрі піар прапорцем фармлять й не соромляться.
> тож логічно чекати другу частину
Першу частину там виклали дуже нескоро здається після виходу, але хто зна.
> Сервери наші знаходяться в Німеччині, пінг коливався від 110 мс до 50-60 мс.
Для нас релевантних варіантів там декілька, Німеччина, Франція.
Пінг можна поміряти до підписки
https://speedtest.frdun02.s…
https://speedtest.defra01.shadow.tech/
Пінг до Німеччини 31-37 десь(там 2 різні ДЦ й закидує як повезе).
Якщо в вас там коливається 50-60 до 100 то це треш-інтернет вже.
Пінг в 31-37 вже є досить неприємною завадою для фреймгену(fsr3, не dlss) бо накопичує досить критичний input-latency, але тут мало що поробиш.
По вечорам спостерігається досить регулярний пакетлосс до серваків shadow який не компенсується навіть використанням VPNів, тобто швидше за все або десь на магістралях або просто хтось абузить канали з тих ДЦ. В інший час з цим проблеми немає.
> Проблема, схоже, не в сервісі, а в оптимізації самої гри для ПК.
Ну я вам скажу що в сервісі там теж половина проблеми. CPU просто дно. На тих що білш в GPU упираються все ще більш-менш. Й це ми говоримо лише про найдорожчий ігровий тариф power за 50 евро.
Спробуйте он того ж Сталкера 2 запустити, прозрієте трохи наскільки паршиво воно там працює.
Чому сервіс релевантний – це фулл десктоп а не обрізок закритий якими є Boosteroid/Geforce Now і т.п.
Ви можете ставити будь-які ігри, майже всі успішно крім всякого онлайн що не йде на віртуалках (але якщо ви хотіли грати в онлайн шутани з +40мс делею поверх вашого то вам до доктора все о дно).
Ви можете ставити будь-які моди.
Ви можете ставити піратки й не купувати ігри.
Фактично в цьому плані альтернатив немає окрім погодинної оплати.
Так, на (дуже дорогих) погодинках а то й похвилинках є сервіси з потужнішим залізом та все ще повним десктоп доступом, але навіть їх можна перерахувати десь на пальцях одної руки.