Учасники PlayStation Plus отримають компенсацію після збою PSN

Збій у роботі PSN нарешті виправлено, й Sony компенсує це, надавши членам PlayStation Plus безплатне продовження послуги. Інтернет-сервіси PlayStation були недоступні протягом приблизно 24 годин. Це засмучувало багатьох гравців, але тепер сервіс знову працює у звичайному режимі. Попри те, що збій вплинув на всіх користувачів PlayStation, передплатники PlayStation Plus втратили найбільше, оскільки збій тимчасово вплинув на багатокористувацькі онлайн-ігри.
Фанати вперше помітили, що PlayStation Network не працює ввечері п’ятниці, 7 лютого. Офіційний обліковий запис Ask PlayStation у Х підтвердив, що PSN відновив роботу наступного дня, що є далеко не найтривалішим збоєм в історії PSN. Але цей збій все ж був досить тривалим, щоб викликати переполох серед користувачів PlayStation.
Користувачі PlayStation Plus отримують компенсацію
Network services have fully recovered from an operational issue. We apologize for the inconvenience and thank the community for their patience. All PlayStation Plus members will automatically receive an additional 5 days of service.
— Ask PlayStation (@AskPlayStation) February 9, 2025
Повідомивши шанувальникам, що PSN знову працює, обліковий запис Ask PlayStation у мережі Х перепросив разом з обіцянкою автоматичного п’ятиденного продовження для всіх підписок PS Plus. Оновлення та розрада з’явилися після того, як багато користувачів висловили розчарування через відсутність зв’язку Sony з цього питання під час збою. Команда, що стоїть за Marvel Rivals, прокоментувала переривання роботи PSN, перш ніж сама PlayStation запропонувала глибше зрозуміти ситуацію. Кілька шанувальників вимагали відшкодування через відсутність деталей, та, здається, Sony їх послухала.
Хоча сам збій PSN тривав добу, Sony надає передплатникам PS Plus п’ять безплатних днів, щоб компенсувати незручності. Цікаво, що принаймні одна компанія випередила PlayStation у виплаті компенсації постраждалим користувачам, оскільки Krispy Kreme роздавала безплатні подарунки протягом двох годин після того, як поширилася новина про збій. Також варто зазначити, що Sony не згадує про будь-яку компенсацію для тих, хто не підписався. Ті, хто не мав PS Plus, могли все ще постраждати, оскільки перерва унеможливила використання потокових служб на деякий час, а деякі однокористувацькі ігри вимагають входу в PSN, але не облікового запису PS Plus. З усім тим, збій не означав втрати грошей для цих користувачів, що могло пояснити, чому Sony може зосередитися лише на передплатниках PS Plus.
Sony також не пояснила, що спричинило збій, окрім того, що назвала це «робочою проблемою». Деякі шанувальники порівняли цю останню перерву зі зломом Sony 2011 року, через який PSN було вимкнено на кілька тижнів. Всупереч тому, що Sony, як повідомляється, мала справу з хакерами ще у 2023 році, збій міг так само легко бути звичайною технічною проблемою. Компанія може розповісти більше в майбутньому, але наразі гравці можуть принаймні користуватися безплатним продовженням PS Plus.
А як вам така новина? Залиште свій коментар нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.