Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Перші відгуки про PS5 Cloud Streaming

Поділіться новиною з друзями

Можливість потокової трансляції ігор PS5 у хмарі з’явилася в Японії та ЄС, а через тиждень з’явиться на території Північної Америки. Нова функція дозволяє членам PlayStation Plus Premium транслювати підтримувані ігри для PS5 у хмарі. Ці ігри можуть бути доступні на PlayStation Plus, як частина пробної версії ігор або навіть підтримувані ігри, які користувач може мати у власній бібліотеці.

Звичайно, учасники PlayStation Plus Premium вже деякий час можуть транслювати підтримувані ігри для PS3 та PS4, однак розгортання підтримки ігор для PS5 є частиною агресивних планів PlayStation щодо ринку хмарних ігрових сервісів.

Варто зазначити, що на цей час хмарна трансляція PS5 обмежена консоллю PS5.

Ми вирішили перевірити нові блейд-сервери PS5. Дякуємо за відгук та описані нижче враження, члену нашої спільноти, який через війну зараз знаходиться в Німеччині. Далі пряма мова.

Для прозорості я транслював усі ігри з роздільною здатністю 1440p, оскільки це максимальна роздільна здатність для мого монітора. PlayStation рекомендує швидкість Інтернету 38 Мбіт/с для трансляції ігор у форматі 4K, моя максимальна швидкість мобільного Інтернету становить близько 75 Мбіт/с; тож цілком у межах вимог PlayStation.

Як в це грати

Спочатку мені було важко отримати список ігор для PS5, які насправді доступні для трансляції на PS5. Так, ви переходите до меню, у якому перераховані всі доступні ігри для гри за допомоги хмари, але немає можливості відфільтрувати ігри за їх PlayStation платформою, маю на увазі PS3, PS4, PS5.

Після деякого прокручування списку підтримуваних ігор я визначив список випадкових ігор для PS5, які хотів спробувати, деякі з яких мали версії для PS4 і PS5, доступні для трансляції. Я радий сказати, що з цими іграми ви отримуєте можливість вибрати яку саме версію гри ви хочете транслювати за допомоги сервісу хмарного геймінгу.

Загалом я вибрав 3 ігор для PS5. Моїм початковим тестом було визначити, скільки часу знадобилося від того, як я натиснув опцію «Грати», щоб потрапити в головне меню кожної гри та бути готовим натиснути кнопку відтворення. Результати були різними:

  • Far Cry 6 – 44 секунди
  • Вартові Галактики від Marvel – 13 секунд
  • Людина-павук Майлз Моралес – 24 секунди

Вартові галактики від Marvel настільки мене здивували, що я двічі перевірив, щоб переконатися, що результати правильні. Я обговорював, чи варто порівнювати час завантаження ігор із завантаженням гри з жорсткого диска консолі, але, спробувавши для цього Far Cry 6 і виявив, що кожного разу це майже миттєво.

Ігровий досвід

Перш ніж поділитися своїми думками щодо ефективності кожної гри, я хочу відверто повідомити свої попередні думки щодо пропозиції хмарного геймінгу від PlayStation, знову ж таки для повної прозорості. Особисто мій досвід роботи з хмарними іграми PlayStation завжди показував, що вони знаходяться в кінці списку порівняно з іншими сервісами, такими як GeForce NOW, Boosteroid та іншими. Простіше кажучи, це ніколи не працювало гладко для мене.

З огляду на це, я радий сказати, що я був дуже вражений роботою цих ігор для PS5 у хмарі. 

Я збираюся об’єднати три ігри разом, оскільки це ті, які мене справді вразили – Far Cry 6, Marvel’s Guardians of The Galaxy та Spider-Man Miles Morales. Кожна з цих ігор показала винятково добрий геймплей в хмарі. Затримка введення була мінімальною, графіка була дуже хорошою, а частота кадрів стабільною для всіх них. Я бачив деякі артефакти потокового передавання у Far Cry 6, але знову ж таки, вони були мінімальними, і для мене особисто це не завадило отримати гарні враження від проходження гри. Майлз Моралес і Вартові Галактики, зокрема, були дуже серйозними враженнями.

Я також спробував деякі ігри для PS4 виключно для того, щоб побачити, чи відбулися зміни в продуктивності порівняно з тим, що я відчував раніше, але, цього не було. Хоча ігри PS4, які я пробував, виглядали добре, затримка введення була високою, майже такою, якою була, коли я востаннє пробував хмарні ігри на PlayStation. Схоже, можливо, PlayStation прийняла рішення не розгортати повне оновлення блейд-сервера для всіх ігор, доступних для гри в хмарі, а ігри PS5, здається, запускаються з власного блейд-сервера.

Загалом, щодо ігор для PS5, які я пробував, я б сказав, що продуктивність знаходиться десь між рівнями Xbox Cloud Gaming і GeForce NOW Ultimate, причому остання зберігає свою позицію золотого стандарту в хмарних іграх. Я б чесно сказав, виходячи з мого власного раннього досвіду, параметр потокової передачі в хмарі для PlayStation PS5, безсумнівно, покращує Xbox Cloud Gaming як з точки зору продуктивності, так і затримки. Знову ж таки, це мій особистий досвід, однак хмарні ігри дійсно можуть відрізнятися від користувача до користувача.

Висновок

Загалом те, що я спробував на цю мить, мене вразило. Хмарна трансляція PS5 — це величезний крок у правильному напрямку для PlayStation, на мій погляд, суттєве покращення в порівнянні з попередніми пропозиціями хмарних ігор. Трохи засмучує те, що оновлення блейд-сервера, здається, не є досить поширеним, потокове передавання ігор для PS4 мені особисто все ще дуже пригнічує з точки зору загальної якості та продуктивності. Однак, якщо порівняти хмарне потокове передавання PS5 із найбільшим конкурентом PlayStation, Xbox, вони, безперечно, значно випередили Xbox Cloud Gaming на цей момент.

Іншим аспектом, який я хотів би змінити в PlayStation, було б розірвати кайдани, які стримують хмарну трансляцію PS5 лише на консолі PS5. Вони буквально мають на горизонті ідеальний пристрій для цього з PlayStation Portal. Я справді сподіваюся, що вони побачать потенціал і використають його, а також запровадять спеціальну програму потокового передавання PS5 для мобільних пристроїв.

Я з нетерпінням чекаю, що PlayStation зробить далі в цьому просторі.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.