Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Ubisoft прогнозує бум хмарних ігрових сервісів у стилі Netflix

Поділіться новиною з друзями

Хмарні ігри набирають обертів у всьому світі, але поки що вони пройшли нелегкий шлях до успіху. За оцінками дослідницької групи Omdia, у 2023 році цей сектор принесе 3,2 мільярда доларів доходу, але це лише 2% від загального очікуваного доходу всієї ігрової індустрії. У той час як аналітики прогнозують, що ринок хмарних ігор збільшиться вдвічі протягом наступних п’яти років, Ubisoft вважає інакше, і що цей сектор побачить бум, подібний до переходу Netflix на стрімінг ігор.

«Ми твердо віримо, що в найближчі 5-10 років багато ігор будуть транслюватися та створюватися в хмарі», — сказав The Financial Times генеральний директор Ubisoft Ів Гіллемо.

«Коли Netflix вперше заявила, що збирається запустити потокову передачу, їхні акції сильно впали, і їх широко критикували. Сьогодні ми бачимо, якими вони стали. Те ж саме буде з відеоіграми, але це займе час. Але коли хмарні ігрові сервіси набудуть величезної популярності, це станеться дуже швидко».

Попереду в хмарі

Віра Ubisoft у потенціал ринку хмарних ігор є певною мірою правдивою. Управління з питань конкуренції та ринків Великобританії (CMA) спочатку заблокувало придбання Microsoft Activision Blizzard, оскільки вважало, що ця угода може дати Microsoft монополію в хмарних іграх саме тоді, коли подібні сервіси стали набувати популярності. Щоб завершити угоду, Microsoft зрештою продала свої права на хмарні ігри для ігор Activision Blizzard нікому іншому, як Ubisoft.

Гіллемо заявив, що ці права на трансляцію, а також запуск iPhone 15 означають, що хмарні ігри готові до періоду швидкого розширення, і все більше і більше відомих ігор ставлять мобільні пристрої в центр своїх планів розширення, в тому числі Перенесення ігор для консолей і ПК на мобільні пристрої, отримання прав на хмарні ігри в портфоліо Activision ще може виявитися дуже успішним кроком для французького виробника ігор.

«Країни, які потребують дуже швидкого прогресу, часто переходять до нових технологій і пропускають старі методи», — сказав Гіллемо, посилаючись на впровадження мобільних платежів по всій Африці як один із прикладів. «Тож ми вважаємо, що [ці регіони] швидше перейдуть до потокового передавання та хмари, ніж інші».

Чи справдяться переконання Гіллемо, ще невідомо, однак варто зазначити, що регулятори та ігрові компанії в усьому світі, здається, переконані, що хмарні ігрові сервіси готові до швидкого зростання – і оскільки мобільні пристрої є найдоступнішою ігровою платформою з усіх, це може добре опинилася в центрі бурхливої ​​галузі.

Раніше цього місяця стало відомо, що 33% відданих геймерів і 10% звичайних гравців вже користувалися сервісом хмарних ігор.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.