Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Проблема монетизації сервісу хмарного геймінгу Netflix Games

Поділіться новиною з друзями

Наприкінці 2023 року були чутки про те, що Netflix планує знайти новий спосіб монетизації своєї бібліотеки ігор. До того ж за чутками, деякі ігри мають бути додатками преміум-класу (тобто вам доведеться платити більше за доступ), тоді як інші ігри потенційно можуть містити рекламу. Розгляньмо ці стратегії монетизації та недоліки кожної з них.

Додавання нових ігор як додатків преміум-класу викликає деякі занепокоєння

Почнемо з простого. Netflix розширив свій багатомільярдний бізнес, пропонуючи прибуткову послугу потокового передавання. З Netflix ви не платите додаткових грошей за окремі фільми чи телесеріали. Отже, чому вам потрібно платити додаткову плату за окремі ігри на Netflix? Це буде не дуже легко пояснити. Але розробка відеоігор може коштувати більше грошей і часу, ніж розробка серіалу чи фільму. Щоб вивести більшість ігор на ринок, потрібні команди розробників, оскільки для розробки більшості ігор потрібні роки та потрібні мільйони доларів інвестицій, щоб ігри були успішними.

Другий момент стосується цифрової власності. Навіть якщо ви платите більше за ігри преміум-класу, з хмарними іграми Netflix ви, можливо, не зможете завантажити ігри, і, доведеться сподіватися, що Netflix продовжить підтримувати вашу бібліотеку. Це дозволить вам отримати до неї доступ. Тема цифрового розповсюдження на цю мить стала величезною проблемою завдяки купі чуток про те, що консолі потенційно стануть цифровими лише в майбутньому. Також неодноразово говорилося про припинення роботи Funimation і через це буде видалено придбані цифрові бібліотеки аніме.

Як можна запровадити рекламу та мікротранзакції?

Наступний момент, який ми маємо оглянути, — це те, як Netflix міг би впроваджувати рекламу та мікротранзакції. У відеогрі, як-от Subway Surfers, коли ви помрете, у більшості випадків у вас є можливість або переглянути рекламу, щоб отримати ще одну спробу. Або ж вам доведеться використати ключ у грі, який коштує реальних грошей. Також є варіант дозволити таймеру закінчитися й почати біг знову. Залишається з’ясувати, чи запровадить Netflix мікротранзакції, особливо тому, що цей сервіс наразі не пропонує жодних інших покупок у додатку. Вони повністю покладаються на базові рівні підписки. Реалізація реклами може бути нормальною, якби Netflix додав її лише до плану рівня з підтримкою реклами. Однак до цього моменту вони рекламували свої ігри як такі, що не містять жодних покупок у програмі чи реклами. Тому ми не впевнені, наскільки ймовірним буде все це виглядати. Якщо це станеться, ви можете бути впевнені, що буде купа незадоволених користувачів.

Чи може Netflix Games підвищити ціни?

Останній варіант, який має Netflix, полягає в тому, щоб по суті відокремити свою ігрову службу в окремий тарифний план. Також Netflix може зайнятися своєю улюбленою справою та збільшити ціну на свою підписку. Хоча ми вважаємо, що це, ймовірно, два найбільш очевидні варіанти, вам також потрібно враховувати. Netflix вже має понад 260 мільйонів платоспроможних клієнтів, які можуть скоротити послугу, якщо продовжуватимуть підвищувати ціни. Багато з них, ймовірно, не будуть платити додатково за доступ до бібліотеки ігор Netflix.

Висновок

Отже, як Netflix краще монетизує свою бібліотеку ігор? Що ж, особисто ми впевнені, що найімовірнішим результатом буде додавання реклами у підписку. Також є варіант, що Netflix підніме ціни, щоб компенсувати витрати. Але з часом Netflix може запропонувати рівень, який просто дозволить людям отримати доступ до сервісу хмарних ігор Netflix Games. Однак ми не впевнені, що Netflix припинить пропонувати деякі ігри, як частину своєї служби підписки.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.