Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Грег Пітерс розповідає про амбіції Netflix щодо хмарних ігор

Поділіться новиною з друзями

Минулої середи під час квартальних звітів, співголова Netflix Грег Пітерс вийшов на сцену, щоб обговорити мету компанії як хмарної ігрової платформи, попри мізерну увагу, яку їхнім іграм приділили з моменту запуску у вересні 2021 року.

«Ми віримо, що можемо перетворити ігри в сильну категорію контенту. Наш нинішній масштаб і, відверто кажучи, наші поточні інвестиції є дуже малими порівняно з нашими загальними витратами на контент і залученість підписників», – почав співголова Netflix під час виступу про прибутки. «Тож тепер наша робота полягає в тому, щоб збільшити масштаб до місця, де ігри мають суттєвий вплив на бізнес», — сказав він.

Ігровий підрозділ Netflix має багато можливостей для розвитку, оскільки на момент написання статті на Netflix Games доступно менш як вісімдесят ігор. Компанія також продає лише кілька власних ігор на таких платформах, як Steam (приблизно 6 ігор, якщо взяти до уваги всі студії Netflix). Netflix, схоже, на цей час не планує монетизувати свої ігри більшою кількістю способів, ніж зараз, однак, оскільки до 2026 року доходи від ігор у всій галузі досягнуть 212 мільярдів доларів, буде цікаво, як Netflix намагатиметься отримати свій шматок пирога.

Netflix володіє великим портфоліо у кіно, телебаченні, анімації та іграх, а також бібліотеками дитячого письменника Роальда Даля та видавця коміксів Millarworld, тому очікуйте, що Netflix створить більше ігор у більшій кількості вже існуючих франшиз.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.