Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

GeForce Now отримує неймовірну технологію Cloud G-Sync

Сервіс хмарного геймінгу GeForce Now від NVIDIA отримує неймовірну технологію Cloud G-Sync. Що це дає хмарним гравцям? Розберімось разом.
Поділіться новиною з друзями

NVIDIA представила підтримку змінної частоти оновлення у своєму хмарному ігровому сервісі GeForce Now. Компанія спочатку пообіцяла підтримку технології в хмарі ще на початку січня під час CES і, здавалося, чекала, щоб вона могла бути запущена разом із GeForce Now Day Pass, які також тепер доступні.

Що таке технологія Cloud G-Sync в GeForce Now

Технології зі змінною частотою оновлення (VRR), включаючи власну G-Sync від NVIDIA, існують уже близько десяти років і дозволяють монітору синхронізувати свою частоту оновлення з миттєвою частотою кадрів гри. Ця синхронізація запобігає розриву картинки на екрані, коли на дисплеї одночасно присутні два або більше кадрів. Без технології VRR гравцям доведеться або терпіти візуальну невідповідність розриву екрана, або ввімкнути V-Sync, який вирішує проблему, фіксуючи частоту кадрів до частоти оновлення (або частки від неї). VRR став популярним, оскільки V-Sync додав затримку та міг зменшити частоту кадрів, оскільки він фактично був обмежувачем частоти кадрів.

Під назвою «Cloud G-Sync» NVIDIA рекламує не тільки можливість прибрати розриви екрана для хмари завдяки підтримці змінної частоти оновлення, але й меншу затримку. Це досягається завдяки «змінюванню швидкості потоку для клієнта, що зменшує загальну затримку Reflex- включені ігри». До дебюту VRR на GeForce Now користувачі повинні були або ввімкнути V-Sync у грі, увімкнути параметр V-Sync на рівні потоку, який не блокував частоту кадрів у грі, або погодитися на проблеми. Учасники GeForce Now Ultimate також зможуть поєднувати VRR з потоковими режимами 60 FPS і 120 FPS на основі Reflex.

Згідно з технічною документацією NVIDIA, підтримка змінної частоти оновлення на GeForce Now може працювати як з ПК Mac, так і з Windows, підключеними до монітора з підтримкою VRR. Це включає монітори G-Sync у Windows, а також монітори VESA AdaptiveSync/FreeSync, дисплеї HDMI 2.1 VRR і навіть дисплеї Apple ProMotion, такі як панелі, вбудовані в останні ноутбуки MacBook Pro. Найбільша перешкода щодо сумісності на цей час насправді стосується GPU. Комп’ютерам під керуванням Windows потрібен графічний процесор NVIDIA, щоб використовувати VRR із GeForce Now. Графічні процесори Intel і AMD «наразі не підтримуються».

Хоча G-SYNC спочатку вийшов у 2013 році, а GeForce Now доступний з 2015 року, вони ніколи не перетиналися досі. Незрозуміло, чому NVIDIA так довго чекала, щоб запровадити G-Sync в хмарі. В оригінальному повідомленні компанії лише стверджується, що «щойно вдосконалена хмарна технологія G-SYNC йде ще далі», маючи на увазі, що це було неможливо раніше, але точно не пояснює, чому.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.