Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Огляд Cities: Skylines 2 – Перспективи повністю затьмарені технічними проблемами

Поділіться новиною з друзями

Доступність гри в хмарних ігрових сервісах

Cities: Skylines 2 — це видатний містобудівний симулятор, наповнений неймовірними функціями якості життя та фантастичним набором інструментів для будівництва міста вашої мрії. Він також запускається в одному з найгірших технічних станів, які ми коли-небудь бачили у великій відеогрі на будь-якій платформі, з купою технічних проблем і проблем з продуктивністю настільки серйозних, що вони затьмарюють майже все інше. Одного разу це може стати найкращою містобудівною грою, але це ще не час запуску.

Для всіх практичних цілей Cities: Skylines 2 — це гра з раннім доступом — продукт у розробці, у який варто інвестувати, лише якщо ви достатньо терплячі й оптимістичні, щоб чекати, поки з часом він покращиться. Розробник Colossal Order сам визнав, що цей запуск не відповідає вимогам, і пообіцяв подальші вдосконалення з часом, але знадобиться багато вдосконалень, щоб привести цей симулятор у прийнятну форму.

Нам не подобається відкривати цей огляд, перетягуючи технічний стан гри. У грі повністю моделюється життя кожного громадянина, а спостереження за діями окремих осіб, що впливають на все: від інтенсивності руху до економічного зростання, надає всьому неймовірне відчуття життя. Нові будівельні інструменти є кращими, ніж будь-коли, вони позбавляють вас набридливості прокладки ваших автомагістралей і розгалужених житлових районів.

Cities: Skylines 2

Гра розроблена Colossal Order та видана Paradox Interactive. Cities: Skylines 2 побудовані на основі свого попередника 2015 року. Cities Skylines 2 вийшла 24 жовтня з підтримкою хмарних ігрових сервісів Shadow PC, Boosteroid та GeForce NOW. Гру можна придбати в Steam та грати маючи підписку Game Pass.

мінуси

плюси

Попереду дорожні роботи

Інструменти будівництва Cities: Skylines 2 настільки хороші, що вони навіть змусили мене бути креативним, незважаючи на себе. Я граю в містобудівників набагато більше для симуляції управління, ніж для можливості будувати естетично привабливі мегаполіси, але за кілька годин після того, як я створив своє перше місто, я виявив чудові маленькі квартали, кожен з яких мав свою власну ідентичність. Легкість, з якою я міг створювати вигнуті вулиці та будувати навколо географічних цікавинок, означала, що в кінцевому підсумку я просто природно створював дивні маленькі розваги, які надають справжнім містам їхньої індивідуальності.

Масштаби карт також допомагають у цьому, оскільки вони дуже тонко заохочують вас будувати місто реалістичним способом. Промисловість потребує доступу до судноплавства, щоб продовжувати розвиватися, тож тепер у мене є цей набережний індустріальний парк, який з’єднується з моєю гаванню та залізничною станцією. Початкова група житлових і комерційних зон, яку я побудував, швидко перетворилася на густонаселений міський центр, який слугує серцем мого міста, і оскільки все більше жителів продовжують бажати переїхати, я продовжую будувати масивні, спрощені дорожні мережі на околицях міста, щоб підтримувати все більш громіздке розростання передмістя.

Вражає те, що навіть не особливо складно підтримувати модернізацію вашої інфраструктури, щоб вона відповідала потребам зростання вашого міста. Дороги легко замінити альтернативами з більшою пропускною спроможністю, а невеликі оновлення навіть не розширюють площу цих доріг. Коли вам все-таки потрібно перетворити, скажімо, двосмугову вулицю на шестисмугову, відповідні будівлі автоматично зносяться бульдозерами, щоб звільнити місце, і потенційні зони миттєво відповідають новому плану дороги. Значніші міські службові будівлі пропонують універсальну кнопку «переміщення», щоб ви могли перемістити їх куди завгодно в будь-який час за невелику плату.

Повернення через старі райони, щоб оновити та вдосконалити їх, може бути найнуднішою частиною будівництва міста, але це насправді одне з найвеселіших, які я мав у Cities: Skylines 2. Повернення через ранні райони, які я поспішно кинув разом, возитися з інфраструктурою, щоб налагодити її як слід, було дуже задоволено – я навіть помітив, що добре проводив час, налаштовуючи найбільшу помилку жанру: мережі доріг. Cities: Skylines 2 зумів змусити мене насолоджуватися процесом розширення конюшинної розв’язки, і ви можете вважати це справжнім дивом.

Від села до мегаполісу

Хоча Cities: Skylines 2 ніколи не збирався зрівнятися з оригінальною грою та всіма її DLC щодо величезного обсягу доступного вмісту на момент запуску, сиквел не відчуває жодної нестачі. Існує маса варіантів майже для всіх типів міських послуг, які ви можете придумати, з численними альтернативами, які допоможуть покращити, скажімо, поліцейське або протипожежне покриття та більше типів доріг, ніж я міг собі уявити. Система прогресу в стилі RPG, де ви підвищуєте свій рівень у міру розширення свого міста та витрачаєте очки навичок, щоб розблокувати нові варіанти будівництва, і хоча я загалом дуже прихильник «не все має бути RPG», це дуже розумне доповнення, яке допоможе познайомити вас із усіма цими варіантами будівництва, не дозволяючи їм стати приголомшливими. (А якщо вас дратує подача вмісту, ви можете просто поставити прапорець, щоб розблокувати все, коли починаєте нове місто.)

Cities: Skylines 2 повна дрібних інтелектуальних функцій, які допомагають читати текст. Знайомі накладки для таких речей, як інтенсивність руху чи рівень забруднення, як ніколи розумні, але нові та розширені деталі, як-от оновлена ​​стрічка Chirper, ще краще допомагають вам стежити за пульсом вашого міста. Chirper все ще надає вам стрічку в стилі Twitter, яка висвітлює почуття ваших громадян, але тепер вона оновлюється набагато частіше, а кількість лайків, які отримує публікація, говорить про те, наскільки сильно вона впливає на добробут ваших громадян. Я очікував, що ця фальшива стрічка соціальних мереж буде трохи трюком, але вона справді корисна для виявлення речей, які турбують ваших громадян у спосіб, який може бути похований в інших типах інформаційних панелей.

Звичайно, все ще є моменти, коли я відчував себе збентеженим щодо того, чому певні проблеми випливають на поверхню та які питання справді мають значення. Канал Chirper у моєму місті заповнений різноманітними громадянами, які знову і знову скаржаться на шумове забруднення, і я все ще не можу зрозуміти, чи є якісь інфраструктурні проблеми з плануванням мого міста, чи вони просто божевільні через гучні звуки, коли вони проїжджають повз електростанцію. Або, можливо, проблеми в місті настільки стримані, що гра не має про що попередити мене – я все ще не можу це зрозуміти.

Можливо, найбільш заплутаною річчю в Cities: Skylines 2 є її економіка. Формула така ж проста, як і в будь-якій містобудівній грі: податки мінус міські послуги дорівнює кінцевому доходу. Але кількість може різко коливатися з часом. Іноді я перевіряв свій бюджет і отримував мільйон баксів у плюсі ​​за місяць, але потім знову перевіряв його – з дуже незначними змінами в місті – щоб побачити, що раптом я знову опинився в мінусі . Схоже, Skylines 2 пояснює це таємничим рядком «державні субсидії» в бюджеті, який виплачує трохи готівки, коли ваше місто бореться. Це описується як стипендія, щоб поставити на ноги нові міста, що перебувають у важких умовах, але я все одно регулярно отримую субсидію, навіть коли місто наближається до статусу мегаполісу, і я почав підозрювати, що це, зрештою, лише спосіб пом’якшити деякі нестабільні, заплутані зміни в тому, як гра обробляє свою економічну симуляцію.

Подібні моменти плутанини виділяються, тому що Cities: Skylines 2 загалом дуже добре передає вам свої системи. Більша проблема полягає в тому, що може бути важко визначити, коли є законна проблема, а коли є якась помилка в тому, як усе працює. У мене випадково – але неодноразово – житлові будинки з’являли попередження про те, що до будівлі немає пішоходів, незважаючи на те, що люди жили там без проблем протягом багатьох років. У мене постійно траплялися випадки, коли всі великі будівлі в моєму бурхливому комерційному районі постійно попереджали про те, що в них мало клієнтів, незважаючи на те, що кожен індикатор за межами спливаючої графіки вказував на те, що бізнес йшов просто добре.

Очікуйте великих заторів

І, добре, розмови про помилки та технічні проблеми нарешті підводять нас до слона в кімнаті: продуктивності. Я грав у Cities: Skylines 2 на комп’ютері, оснащеному i9 9900k і RTX 3080, системою, яка чудово справляється з високою продуктивністю навіть у найскладніших технічно іграх. І все-таки мені потрібно було знизити налаштування не лише до середніх чи навіть низьких, а й до дуже низьких , щоб отримати частоту кадрів, яка з будь-якою регулярністю перевищує 30 кадрів за секунду. Забудьте про «Чи може він запускати Crysis?» мем, тому що комп’ютерні геймери ось-ось почнуть використовувати «Чи можна запустити Cities: Skylines 2?» як новий еталон першокласної ігрової потужності.

Загалом вражає, наскільки погана продуктивність Cities: Skylines 2. Слід очікувати високого рівня вимог до процесора, враховуючи, наскільки надійною є основна симуляція, але Skylines 2 також надзвичайно вимоглива до вашої відеокарти, незважаючи на відносно спрощений візуальний стиль. Я не можу говорити про основні технічні обмеження, через які виникають подібні проблеми, але погано, коли гра, яка виглядає так, навантажує мою машину сильніше, ніж, скажімо, Cyberpunk 2077 із трасуванням променів.

Природно, проблеми з продуктивністю лише погіршуються, чим довше ви граєте, оскільки у міру зростання вашого міста Cities: Skylines 2 має набагато більше візуальних даних і даних симуляції. Найвище досягнення в грі населення вимагає від вас побудувати місто зі 100 000 жителів, і хоча ви можете досягти навіть більшого, я виявив, що 50 тис. — це порогове значення, за якого грати стало вкрай неприємно. Це той момент, коли щоразу, коли я будував новий район, я просто направляв камеру на бруд, швидко переходив вперед і чекав, поки всі зайдуть, тому що дивлячись на гру в русі з усією активністю нового будівництва на це просто нестерпно.

Якби це була лише погана частота кадрів, я міг би навчитися з цим миритися, але Cities: Skylines 2 має набагато гірший технічний недолік: постійне заїкання та замикання. Майже протягом усієї тривалості мого ігрового часу я не міг продовжувати симуляцію без паузи більше хвилини, доки я не зазнав ще півсекундного зависання. І, як і у випадку з вимогами до продуктивності, ця проблема лише погіршувалася, чим більше ставало моє місто, і були моменти, де це півсекундне зависання відбувалося – без перебільшення – кожні п’ять секунд. Хоча містобудівник навряд чи є швидкою екшн-грою, ця проблема настільки погана, що навіть використання базових елементів керування камерою часто дратує.

Це залишає цей огляд трохи нічийною землею. Я повністю захоплений новою симуляційною моделлю та інструментами для будівництва в Cities: Skylines 2, і я міг легко побачити, як витрачаю сотні годин на те, щоб возитися з різними міськими спорудами протягом наступних місяців і років. Але реальність така, що я не маю наміру знову торкатися Cities: Skylines 2 в осяжному майбутньому. Чесно кажучи, я сподіваюся, що через рік цей огляд повністю застаріє, тому що тут знаходяться основи того, що може бути просто найкращою містобудівною грою. Але поки що технічні недоліки гри повністю затьмарюють цю обіцянку.

Висновок

“DLC “Phantom Liberty” для гри “Cyberpunk 2077” розширює світ, історію та можливості гри, надаючи гравцям найкраще з кіберпанку – масштабну імерсивну історію в стильному майбутньому світі. З новими завданнями, локаціями, персонажами та можливостями, “Phantom Liberty” привносить свіжий подих життя в “Cyberpunk 2077”, роблячи її ще більш цікавою для фанатів жанру.

Ця гра і доповнення дозволяють кожному гравцю досліджувати світ кіберпанку у власному стилі, обираючи свої шляхи, вирішуючи завдання та взаємодіючи з жителями Найта Сіті. Якщо ви ще не випробували “Cyberpunk 2077” з доповненням “Phantom Liberty”, то це час відкрити для себе цей захопливий світ і зануритися в найбільший ігровий кіберпанк-досвід року.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.