Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

З такою кількістю римейків ми не залишаємо достатньо місця для нових ідей

Поділіться новиною з друзями

Є багато причин переробити гру. Це може бути модернізація класики, зробивши її більш доступною як з погляду можливості гри, так і з погляду можливості «зайти в магазин і купити». Це може бути для пожвавлення інтересу до серії перед потенційним перезапуском. Також враховується продовження компенсації витрат на розробку шляхом подвійного зменшення прибутку за набагато менших витрат. Причиною також може бути підвищення прибутків компанії. Але якою б не була названа причина, найсправжнішою причиною є те, що людям подобаються ці ігри. Це повертає нам нашу власну ностальгію, стирає минуле та часто топче сміливі художні рішення епохи загальним сучасним шаром фарби.

Лише деякі з ремейків і ремастерів 2024 року

Ми з нетерпінням чекаємо Paper Mario: The Thousand Year Door, The Tomb Raider Remastered Trilogy та Lollipop Chainsaw: RePop. Ми не проти жодного конкретного рімейку, хоча на нашу думку нещодавня тенденція Naughty Dog до досягнення досконалості через римейки є прямою протилежністю багатої історії інновацій студії. Просто велика кількість цих днів, а також те, як ми створюємо відеоігри загалом, ускладнюють уявлення про те, куди ми рухаємося звідси.

Приблизно через 15 років ми будемо сидіти в кінотеатрах, щоб дивитися, як вони перезавантажують «Залізну людину». Старий і висохлий Кіану Рівз вийде з тіні нової франшизи, щоб сказати «Я Уік. Джон Уік », і ми втратимо розум. Це не майбутнє, яке вказує на вершину культурної оцінки, але все одно воно станеться. Так завжди було. Це відбувається прямо зараз, з «Мисливцями за привидами: Крижане королівство», «Крик 6» і живим кошмаром Гаррісона Форда, який знову втілюється в Індіану Джонса, «Зоряні війни» та «Той, що біжить по лезу».

Але хоча фільми покладаються на рімейки, перезавантаження та продовження, поряд із ними завжди є свіжі ідеї для майбутніх рімейків, перезапусків і продовжень. Кінематографічні ремастери трапляються, але це стримані випуски та набагато рідше, ніж відеоігри. Фільми принаймні беруть персонажів чи ідеї та роблять із ними щось нове. Ці фільми поділяють сміливість Final Fantasy 7 Remake, ми просто не вважаємо їх «сміливими», тому що, на відміну від ігор, переказ старої історії іншим способом не є чимось особливим у фільмі.

Це залишає ігри з проблемою на майбутнє. Попри те, що Naughty Dog довів цю загальноприйняту думку до межі, ви можете лише переробляти речі так довго. І нові ігри, які ми маємо, здаються не зовсім придатними для перероблювання. Якщо мета полягає в тому, щоб заробити багато грошей, знову ж таки, це так, тоді це має сенс з погляду члена правління чи керівника. Якщо ваша студія має можливості та робочу силу, щоб створювати ігри тривалістю 100 годин, вона може відшліфувати ігри, які займають лише третину цього, за швидший час. Основа вже є, а час виконання старіших ігор коротший, тобто їх можна створювати швидше та за менші гроші без шкоди для роздрібної ціни.

З нашим нинішнім ландшафтом, таким роздутим досвідом, що ми будемо робити в майбутньому? Що реально можна додати до Baldur’s Gate 3 або Elden Ring через десять років? Можливо, люди думали про це в 90-х, коли побачили, як Crash Bandicoot потрапив у третій вимір. Можливо, печерні люди відчували це так, коли бачили вогонь – нічого не могло бути краще. Але розрив між поколіннями зменшується, оскільки ми досягаємо стелі, а ігри стають довшими та дорожчими.

Сучасні найкращі ігри можна переробити, і ми вважаємо, що наша залежність від постійного перероблення речей, які існують (за чутками, Uncharted буде наступним) може придушити творчість у студіях. Нам часто кажуть, що основна команда працює над чимось новим і захопливим, у той час, як недосвідчені співробітники шліфують шедеври попереднього покоління. Витратити цей невикористаний потенціал, навчаючи новачків копіювати те, що було раніше, викликає набагато більше занепокоєння, ніж самі римейки.

Ми ніколи не втечемо з лап ремейків. Ми завжди будемо ставати в чергу, щоб нам продали наше власне дитинство. Але оскільки кількість ігор, які можна переробити, зменшується, а наш поточний метод розробки відмовляє від нових ідей на користь безпеки та прибутковості, нас хвилює не стільки майбутнє, повне римейків, скільки майбутнє, якому нічого не залишиться для перероблення.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.