Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Як Prince of Persia: Lost Crown, Skull and Bones можуть сформувати майбутній розвиток Ubisoft

Prince of Persia: The Lost Crown і Skull and Bones надали кілька важливих уроків для Ubisoft. Погляньмо які саме висновки зробив розробник.
Поділіться новиною з друзями

З огляду на те, що в листопаді 2023 року понад 100 співробітників Ubisoft втратили роботу, а студії, які зараз сповістили про страйки, переслідують тенденції, які часто призводять до появи продуктів, які затримуються. Ubisoft, ймовірно, знаходиться на найвищій точці кипіння. Чи студія потоне, чи їй вдасться залишитися на плаву, для Ubisoft як ніколи важливо вчитися на своїх успіхах і невдачах. Ми зараз говоримо про успіх Prince of Persia: The Lost Crown та невдачу Skull and Bones. То який саме висновок студія може зробити для себе, щоб надалі розвиватися?

Чого Ubisoft потрібно навчитися у цих ігор

Принц Персії: Втрачена корона стала новим стандартом перезапуску франшизи. Франшиза «Принц Персії» мала досить бурхливу історію. Хоча багато шанувальників обожнюють оригінальну гру 1989 року та Prince of Persia: The Sands of Time 2003 року, майже кожна інша частина серії була в кращому випадку посередньою. Остання ж частина франшизи, The Forgotten Sands 2010 року, забила останній цвях у труну серії ігор.

Але через 14 років Prince of Persia: The Lost Crown кинувся врятувати франшизу від забуття, і зробив це в неймовірному стилі. Маючи чудовий художній стиль, захопливі битви з босами й неймовірно інтуїтивний дизайн рівнів Metroidvania, Принц Персії: Втрачена корона просуває франшизу вперед у деяких основних напрямках.

Однією з головних причин успіху гри є те, що Ubisoft Montpellier — неймовірно талановита студія, яка вже працювала над франшизою Rayman. Вона, ймовірно, отримала велику творчу свободу під час створення Втраченої корони. Урок, який Ubisoft має взяти з гри, полягає в тому, що надання талановитим студіям високого рівня творчого контролю та повернення до більш спрощених коренів серії може забезпечити добре відшліфований продукт.

Skull and Bones доводять, що іноді краще скоротити збитки

Інший великий реліз Ubisoft на початку цього року — Skull and Bones, має служити нагадуванням про те, що Ubisoft може іноді скорочувати свої втрати. Попри те, що вона почала своє життя з неймовірно перспективної та оригінальної передумови, сумнозвісне проблемне виробництво Черепа і Кісток призвело до незліченних затримок і кількох повних перезапусків циклу розробки гри.

Згідно з попередніми повідомленнями, Skull and Bones не змогла досягти початкової позначки в 1 мільйон гравців, навіть з її восьмигодинною безплатною пробною версією. Можливо, це не так погано, як багато хто очікував, але ігровий процес Черепа і кісток виглядає просто застарілим.

Хоча скасування проєктів на середині розробки завжди викликає розчарування, у випадку з «Черепом і кістками» це заощадило б багато часу, зусиль і грошей, які можна було б витратити на більш оригінальні ігри Ubisoft.


Нагадаємо, що у Prince of Persia: The Lost Crown та Skull and Bones ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу Amazon Luna, Boosteroid (лише Prince of Persia: Lost Crown), GeForce NOW та Shadow PC.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.