Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Xbox: частка користувачів Xbox Cloud Gaming стає все більш приголомшливою

Сервіс хмарного геймінгу, який входить до пропозиції Microsoft Game Pass Ultimate, стає основною платформою для багатьох гравців.
Поділіться новиною з друзями

Ви використовуєте Xbox Cloud Gaming із Game Pass? Послуга, доступна учасникам плану Ultimate, дозволяє миттєво отримати доступ до каталогу Game Pass із ПК, консолі Xbox або будь-якого іншого розумного пристрою за допомогою високошвидкісного підключення до Інтернету. Попри поширення хмарних ігор в останні роки, цей новий спосіб гри все ще залишається відносно новим і загалом стосується дуже специфічної ніші гравців. Закриття сервісу Google Stadia не зазнав сумніву в інтересі геймерів до такого типу платформ. Можлива втрата роздільної здатності, плавності або чутливості в іграх, які відтворюються таким чином, достатня, щоб відштовхнути більше ніж одного геймера.

Але незважаючи ні на що, сервісу Microsoft вдається знаходити дедалі ширшу аудиторію. В інтерв’ю Game File Філ Спенсер оприлюднив останню дивовижну статистику Xbox Cloud Gaming. Утримуючись від озвучення точних цифр, президент Xbox все ж дав дивовижну оцінку ігрового часу, проведеного в хмарі:

«Коли я дивлюся на цифри та кількість годин, проведених у хмарі, тепер це двозначний відсоток, велика частина годин, проведених на Xbox, припадає на людей, які грають у хмарі… Ми бачимо більше людей, які грають на смарт-телевізорах, Chromebook і планшетах Android»

Хмарні ігри для широкої публіки

Нагадуємо, що Xbox Game Pass Ultimate доступний за 14,99 євро на місяць і пропонує доступ до онлайн-ігор на Xbox, а також величезний каталог ігор Game Pass, які можна грати на консолі, ПК та в хмарі. Такої універсальності за таку ціну наразі немає серед конкурентів, хіба що в Amazon Luna. Наприклад, у Boosteroid гравці повинні платити за підписку від 9,89 євро на місяць, щоб отримати доступ до власної бібліотеки комп’ютерних ігор у хмарі. Жодні ігри не надаються як частина підписки, і гравці самі повинні купувати ігри.

Сьогодні лише Xbox і Luna пропонують ігри у своїй передплаті. Ця економічна система помітно сприятливіша, оскільки Stadia, яка також вимагала додаткової покупки ігор, більше не з нами, щоб стати свідками можливого успіху. Порівнюючи пропозиції від Microsoft і Amazon, стає очевидним, що Game Pass виділяється як беззаперечний лідер з погляду пропонованого контенту. Більшість гравців не оплачують цю підписку виключно за хмарні ігри, але можуть вирішити скористатися нею в будь-який час, щоб отримати доступ до своїх улюблених ігор, де б вони не були. Продовжуючи цю динаміку, Xbox, безсумнівно, стане одним із головних піонерів хмарних ігор у найближчі роки.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.