Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Все, що наразі відомо про Kingdom Come: Deliverance 2

Kingdom Come: Deliverance 2 буде вдвічі більшим ніж попередня гра та додасть вогнепальну зброю. Генрі вирушить у нові пригоди вже цього року.
Поділіться новиною з друзями

Kingdom Come: Deliverance 2 — середньовічна рольова гра, яка є прямим продовженням гри 2018 року. Це чергова розповідь про селянина Генрі, який став лицарем у часи громадянської війни в Богемії 15 століття.

Перша гра була бажаним відпочинком від показних, сповнених магії фентезійних рольових ігор. Це розповідь про лицарів та інтриги ґрунтуються на середньовічній історії, підкріпленій харизматичним героєм. Гра запам’яталася довгими прогулянками богемською сільською місцевістю та складними дуелями від першої особи. Не дивлячись на дотримання реалістичної фізики та важливість позиціювання та напрямку ваших атак, бойова техніка виявилася складною для освоєння. Але найважливішим виявилося задоволенням, коли ви завдаєте удару та знищуєте ворожого лицаря.

Бойова система Kingdom Come: Deliverance 2

Ця бойова система від першої особи, як не дивно, повертається, і, судячи з усього, виглядає такою ж жорстокою та складною, як і раніше. «Ми хочемо, щоб ви відчули меч у своїй руці», — говорить Віктор Боцан, дизайнер гри. «Ми хочемо, щоб ви відчували загрозу з боку ворогів на полі бою. Ми хочемо, щоб ви боролися за своє життя».

Завдяки деяким новим доповненням дистанційні бої також отримують трохи більше любові. Одним з анахронізмів першої частини була відсутність арбалетів і ранньої вогнепальної зброї, але це було виправлено для продовження. Тепер ви зможете бити своїх ворогів свинцем і болтами. Судячи з обойми про вогнепальну зброю в демонстраційному трейлері, вони будуть досить нищівними. Але враховуючи чуттєвість Warhorse, коли мова заходить про реалістичність і глибину симуляції, вони, ймовірно, будуть неймовірно повільними та більш ніж трохи складними. Вам все одно доведеться підійти близько зі своїм мечем та іншою зброєю ближнього бою.

Коли Warhorse розпочала роботу над першою грою, це була студія з 11 осіб, що робило її дивовижною. Тепер студія налічує 250 співробітників. «Те, що ми зараз робимо, — це те, що мало бути на початку, але ми не змогли це зробити, тому що у нас не було достатньо ресурсів, досвіду та всього такого. Ми довели, що концепція працює, і тепер ми можемо вивести це на інший рівень», — йдеться в заяві розробника.

Відкритий світ стане ще більшим

Ігровий світ приблизно вдвічі більший за оригінальний, розділений на дві області, включаючи місто Куттенберг, яке виглядає значно складніше, ніж будь-яке поселення в першій грі. Масштаби історії також були розширені: п’ять годин роликів розкривають історію про королів і громадянську війну. Генрі збирається зіткнутися з Сигізмундом Рудим Лисом та королем Угорщини.

Проте ми сподіваємося, що більш епічний розмах не підриває те, що зробило першу гру такою дивовижною. Вирішення дрібних локальних проблем у ролі трохи незграбного героя — це те, що вирізняло оригінал порівняно з багатьма більш відвертими силовими фентезійними RPG.

Як і Ґеральт із «Відьмака», Генрі — це не чистий аркуш, але ще є місце для створення власної історії. «Генрі — молодий хлопець, тому він не так глибоко вкоренився у своїх уже сформованих рисах характеру», — каже провідний дизайнер Прокоп Джірса. «Тож ви можете будувати свого Генрі різними способами». Ця гнучкість включає налаштування його зовнішнього вигляду до певної міри й вибір ваших навичок та обладнання, а також те, як він реагує на події, що дозволяє вам конкретизувати його мораль.

«Це все означає, що насправді все залежить від вас, ким ви хочете бути», — додає Бокан. «Ви можете врятувати світ або допомогти покарати його за гріхи». Попри те, що поштовх для подорожі Генрі був похмурим — бійня в його селі, — він такий хороший хлопець, що гравці почувалися б жахливо, проводячи його темним шляхом.

Також буде цікаво, як продовження обробляє квести. Минулого разу не було особливого тримання за руку, коли вам просто вказували загальний напрямок і залишали самостійно шукати шлях. І хоча це іноді могло засмучувати, керований розмір карти означав, що вона працювала цілком нормально. Маючи набагато більший простір для гри, ми сподіваємося, що не доведеться витрачати години й години втраченими у багатогодинних подорожах. З усім тим, є й гірші місця, у яких можна заблукати — «Kingdom Come: Deliverance 2» поцятковані сонцем ліси виглядають ідеально для безцільного блукання.

Ми ще не маємо конкретної дати релізу гри, але Warhorse каже, що вона вийде до кінця року, що набагато раніше, ніж очікувалося. Сподіваємося, розробник зможе дотримуватися цього графіка.


А ви чекаєте на продовження пригод Генрі? Залиште свій коментар нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.