Все, що нам відомо про Fallout 5

З огляду на те, що нове телешоу Fallout від Amazon має вийти наступного місяця, давні шанувальники Fallout уже почали вдаватися в питання, як виглядатиме наступний офіційний випуск культової постапокаліптичної серії відеоігор.
Попри те, що до цього ще багато років, Bethesda Game Studios дуже відверто заявила про те, що Fallout 5 знаходиться в розробці. Розробник навіть заявив, що це буде наступний великий проєкт студії після випуску The Elder Scrolls 6. Маючи це на увазі, ми вирішили зібрати всі перші подробиці, які ми чули про наступну велику частину франшизи Fallout, щоб ви могли ознайомитися з усім, що ми знаємо на цю мить.
На Fallout 5 доведеться чекати ще довго

Перше і найважливіше, на що слід звернути увагу, це те, що Fallout 5 не вийде ще дуже довго. Як сказав директор серіалу Тодд Говард в інтерв’ю IGN ще у 2022 році, «Elder Scrolls 6 знаходиться на стадії попереднього виробництва, і, ви знаєте, ми збираємося робити Fallout 5 після цього».
Bethesda неодноразово заявляла, що розробка The Elder Scrolls 6 стане головною метою студії після того, як вона завершила роботу над Starfield. Враховуючи, що глава Xbox Філ Спенсер заявив під час торішнього судового розгляду Microsoft проти FTC, що The Elder Scrolls 6 сама по собі не очікується протягом «п’яти з гаком років». Можна з упевненістю припустити, що ми не будемо чути багато про Fallout 5 або дату її релізу протягом багатьох років.
Що відомо про плани відносно гри
Попри те, що для продовження поки що рано, Тодд Ховард зізнався, що витратив деякий час на те, щоб закласти основу для Fallout 5 і визначити, де він хоче розгорнути цю франшизу. Говард розповів: «У нас є односторінкова інформація про Fallout 5, що ми хочемо зробити».
По суті, здається, Говард уже витратив деякий час на те, щоб з’ясувати широку концепцію наступного великого входу в серію Fallout та ідеї, які Bethesda сподівається втілити в майбутньому. При цьому він дав зрозуміти, що ці ідеї все ще знаходяться на дуже ранніх стадіях. Продовжуючи свою дискусію щодо гри й майбутніх проєктів Bethesda загалом, він заявив: «Я хотів би знайти спосіб прискорити те, що ми робимо, але я не можу сказати сьогодні чи взяти на себе будь-які зобов’язання».
Ідеї з телешоу Fallout були стримані через майбутню гру

Під час нещодавніх прес-конференцій щодо майбутнього телешоу Тодд Ховард і команда шоу більше говорили про історію адаптації та створення живої пригоди в такому багатому світі. Під час цих інтерв’ю Джонатан Нолан стверджував, що створює враження, що шоу нагадує роботу над «Fallout 5». Він розповів, що це оригінальна, канонічна історія, яка розгортається у світі гри, створює відчуття, що це «неінтерактивний» новий запис у серіал, а не адаптація.
Пізніше Тод Говард розповів про ці коментарі під час розмови з Den of Geek, показавши, що він кілька разів спілкувався з командою, яка стоїть за шоу, і попросив їх уникати включення певних елементів історії через можливий випуск Fallout 5.
«Були деякі речі, коли я казав: «Не робіть цього, тому що ми збираємося робити це у Fallout 5», — розповів Говард, а шоуранер Грем Вагнер додав: «Я думаю, що ми створили Fallout 6». Схоже, що шоу та наступна гра досліджуватимуть різні аспекти світу Fallout, хоча речі були досить близькі. Говард хотів, щоб вони обговорили певні теми, щоб переконатися, що вони обидва охопили нову землю. Оскільки шоу The Fallout зосереджується на жителі сховища, який досліджує залишки Лос-Анджелеса, це може бути нашим першим натяком на те, що Bethesda планує відправитися на Західне узбережжя для наступної ітерації серії.
Нова гра використовуватиме більш просунутий двигун

Готуючись до випуску Starfield і The Elder Scrolls 6, команди Bethesda оголосили, що вони повністю переробили механізм Creation, який використовувався для розробки Skyrim, Fallout 4 і Fallout 76.
Незалежно від того, чи залишиться цей механізм, який команда використовуватиме для Fallout 5, чи вони оновлять його вчасно для довгоочікуваного продовження, нова гра використовуватиме більш просунутий набір інструментів, ніж його попередники, виграючи від кращої графіки, шляху, освітлення, Анімація NPC та інше.
А як вважаєте ви, як довго нам ще чекати на наступну частину культової франшизи? Чи буде вона така ж жахлива як попередня частина гри, чи розробник виправить свої помилки? Опишіть свої враження в коментарях нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.