10.07.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Важкий старт 2025 року: які ігрові студії закрилися першими

Ігрова індустрія переживає непрості часи. За два тижні 2025 року припинили існування кілька студій й команда підтримки популярного шутера.
Toadman Interactive
Поділіться новиною з друзями

Останні кілька років стали справжнім викликом для ігрової індустрії. Пандемія, економічна нестабільність і високі витрати на розробку ігор створили складні умови для виживання багатьох студій. За даними галузевих експертів, лише за минулий рік закрилися понад 15 ігрових студій, що свідчить про серйозні проблеми у секторі. Серед останніх закриттів, які відбулися лише за перші два тижні нового року, — Toadman Interactive, Freejam, Counterplay Games та інші.

Toadman Interactive: невтішне рішення

Однією з перших студій, що оголосила про закриття у 2025 році, стала Toadman Interactive. Материнська компанія Enad Global 7 пояснила це рішення неможливістю зробити студію прибутковою, попри численні ініціативи, спрямовані на економію витрат.

У своїй офіційній заяві компанія наголосила:

“Це рішення було прийнято нелегко і стало результатом кількох невдалих спроб зробити Toadman Interactive фінансово стійкою. У процесі закриття ми збережемо активні контракти Work-for-Hire (WFH), але це вплине на працівників, які не залучені до цих проєктів.”

Ця ситуація наголошує на тому, наскільки важко навіть досвідченим студіям вижити в умовах глобальної кризи.

Звільнення у Piranha Game Studio

Ще однією жертвою кризи ігрової індустрії стала студія Piranha Game Studio, яка скоротила 38 робочих місць через невдалий запуск останньої частини серії MechWarrior. Попри високий рівень якості гри та позитивні відгуки критиків, вона не змогла залучити нову аудиторію, що вплинуло на фінансові результати.

Представники студії зазначили:

“Команда Piranha створила чудовий продукт, який перевершив наші очікування за якістю. Однак гра не досягла поставлених цілей продажів, що змусило нас прийняти складне рішення.”

Закриття Freejam і Counterplay Games

Ще дві студії, Freejam (відома завдяки Robocraft 2) та Counterplay Games (автори Godfall), також припинили свою діяльність. Freejam планує закрити сервери Robocraft 2 найближчими тижнями, тоді як Counterplay Games офіційно розпустили свою команду наприкінці минулого року.

Jackalyptic Games, яка співпрацювала з Counterplay Games, також підтвердила, що їхній спільний проєкт більше не реалізовуватиметься.

Чи є майбутнє у незалежних студій?

Ігрова індустрія переживає кризу, це несе загрозу не лише для великих компаній, але й для незалежних розробників. Зростання витрат на розробку, конкуренція та зміна вподобань гравців змушують студії закриватися або скорочувати персонал.

Попри складну ситуацію, експерти вважають, що криза також відкриває можливості для інновацій. Студії, які адаптуються до змін, можуть знайти нові моделі монетизації та створити ігри, що відповідатимуть очікуванням сучасних гравців.

Ігрова індустрія переживає непрості часи. Лише за минулий рік закрилося понад 15 студій, що свідчить про серйозність викликів, які постали перед розробниками. Закриття Toadman Interactive, Piranha Game Studio, Freejam і Counterplay Games лише підкреслює масштаби проблеми. Утім, ця ситуація також є сигналом до дій: адаптація, інновації та пошук нових шляхів розвитку стануть ключовими для майбутнього галузі.


А як вам така новина? Залиште свій коментар нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати