Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Ubisoft оголосили про чергові звільнення співробітників

Ubisoft оголосили про чергові звільнення співробітників. Погляньмо що відбувається в компанії та чи загрожує це релізам довгоочікуваних ігор.
Поділіться новиною з друзями

Звільнення охоплюють ігрову індустрію, і Ubisoft нещодавно оголосила про такі непрості рішення. Майже 10 000 розробників ігор було звільнено минулого року, оскільки галузь почала змінюватися. Щоб заробити гроші, необхідні для виживання, багато компаній переналаштовуються на ігри з живим сервісом. Ubisoft була частиною цієї тенденції. Довгоочікувана Skull and Bones вийшла у лютому, і гра продовжує використовувати концепцію живого сервісу. Попри це, здається, що запобігти звільненням було неможливо.

Ubisoft оголосили про чергові звільнення

Ubisoft оголосила, що буде звільнено ще 45 співробітників. Цього разу звільнення вплинуть на команди Global Publishing і Asia-Pacific. У коментарі для GameSpot розробник ігор зазначає, що серйозно ставиться до звільнень і підтримуватиме постраждалих. Не схоже, що звільнення скоро припиняться, і куди в кінцевому підсумку потрапляють ці колишні співробітники, наразі неясно.

Деякі все ще дивуються, коли компанія з такими популярними релізами, як Prince of Persia: The Lost Crown, страждає від постійних скорочень. Але дехто стверджує, що це наслідок того, що такі ігри, як Skull and Bones, просувають живі сервіси. Жанр в цілому зіпсувався в думці завзятих геймерів, які втомилися платити більше, ніж початкова ціна, щоб отримати повний досвід гри.

Попри новини, графік випуску наступних ігор компанії, здається, не буде зміщуватися. Star Wars Outlaws, схоже, незабаром вийде, а ті, хто працює над майбутньою грою Assassin’s Creed, очікують релізу блокбастера 2024 року. На додаток до цих ігор, The Division Heartland і XDefiant, безплатний шутер на арені, залишаються у виробництві без жодних перешкод.

Метою цих звільнень, здається, є оптимізація виробництва ігор, і це включає зменшення розміру команд. Однак деякі професіонали бачили звільнення і мають власні перспективи. Режисер Baldur’s Gate 3 Свен Вінке звинувачує у звільненнях корпоративну жадібність. Вінке зазначає, що важливо віддати перевагу багатьом людям, які мають кількарічний досвід роботи в галузі, і використати їх, щоб допомогти керувати процесом, замість того, щоб скорочувати штат для максимізації прибутку.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.