Ubisoft хоче, щоб Steam приховував дані про кількість одночасних гравців

Інсайдер Ubisoft поділився інформацією про те, що співробітники компанії звернулися до Valve з проханням обмежити видимість даних про кількість гравців. Кількість одночасних гравців стала цінним джерелом інформації в ігровій індустрії, особливо коли так багато відеоігор включають аспекти онлайн-спільноти. Попри те, наскільки важливі ці цифри для гравців, цей план може допомогти Ubisoft у довгостроковій перспективі.
Багато ігрових компаній стали більш захищати дані, що стосуються їхніх останніх релізів. Хоча відстеження цін на акції може дати людям уявлення про загальні справи бізнесу, можливість перегляду даних про гравців і продажі залежить від компанії та гри. Square Enix нещодавно зазнала труднощів, і компанія вирішила залишити нечіткими оновлення продажів таких ігор, як Final Fantasy 16. Протягом 2024 року Ubisoft зазнала кількох невдач, і її керівники, можливо, хочуть більше контролювати деякі з цих статистичних даних.
Ubisoft прагне приховати кількість гравців у Steam

У звіті MP1ST, обговорюється інформація, надіслана інсайдером Ubisoft, в якому йдеться, що компанія попросила Valve обмежити доступ до даних про кількість гравців у Steam. Відповідно до цих чуток, Ubisoft хотіла б приховати або повністю видалити кількість одночасних гравців в іграх Steam, відзначаючи невдоволення тим, як гравці та преса часто говорять про ці показники. У деяких випадках геймери використовуватимуть дані про кількість гравців Steam, щоб вказати на успіх відеогри, і компанія хоче намалювати «більш сприятливу картину для інвесторів», які інакше можуть розчаруватися. За словами інсайдера, Ubisoft є однією з кількох інших компаній, які попросили Valve приховати цю інформацію.
Ця подія може спровокувати широку дискусію про прозорість щодо виробництва ігор, про те, як преса говорить про них і до яких даних громадськість має право доступу. Valve та її платформу Steam часто хвалять за їхній підхід до ігор та спільноти. Хоча Valve зазвичай мовчить, доки випуск не буде готовий до публікації, Steam загалом зосереджується на відвертості зі своєю аудиторією. Повідомлення про те, що Ubisoft обмежує дані про кількість гравців у Steam, могло бути спричинене деякими нещодавніми труднощами. Однак компанія висловила зацікавленість у застосуванні підходу, більш схожого на підхід Steam.
Протягом останніх кількох місяців Ubisoft запустила внутрішню перевірку, спрямовану на посилення «підходу, орієнтованого на гравця» до свого бізнесу. Попри те, що компанія заявила про свою зацікавленість у пріоритеті відгуків гравців, обмеження даних, до яких фанати можуть отримати доступ щодо її ігор, може вплинути на відносини, які компанія прагне побудувати зі своєю аудиторією. З іншого боку, можливість придушити хвилювання акціонерів щодо статусу нових випусків компанії може дати можливість зосередитися на зв’язках з громадськістю та вдосконаленні ігор, незалежно від їх початкового сприйняття. Незалежно від того, якою може бути початкова реакція спільноти на такий крок, буде цікаво побачити, чи може ця потенційна стратегія зрештою принести користь Ubisoft.
А як вважаєте ви, чи правильно та чесно поводить себе у такій ситуації Ubisoft? Залиште свій коментар нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.