Thunderful оголошує про додаткові звільнення після недосягнення цільових показників доходу

Шведський розробник і видавець популярної серії ігор SteamWorld, Thunderful, оголосив про програму реструктуризації, яка призведе до ряду звільнень у компанії. На жаль для всіх причетних, це вже друга подія за рік. Thunderful Group, шведська компанія з виробництва відеоігор, заснована в грудні 2019 року, відповідає за випуск таких ігор, як SteamWorld Heist 2, The Gunk і Lost in Random.
Ігрова індустрія в цілому боролася з постійними звільненнями протягом 2024 року, і, здається, ніхто не застрахований. Microsoft оголосила про скорочення робочих місць у своєму ігровому підрозділі Xbox у вересні 2024 року. Оригінальна студія Life is Strange, Don’t Nod, була звільнена у жовтні 2024 року. Великі та малі компанії були змушені коригувати чисельність своєї робочої сили, намагаючись тримати двері відкритими. Деякі розробники, як-от Concord Firewalk Studios, були повністю закриті.
Thunderful має намір зосередитися на сторонніх виданнях
Як повідомляє GamesIndustry.biz, Thunderful оголосила про чергову програму реструктуризації, яка призведе до ще більших звільнень в компанії. Це буде друга черга у 2024 році для розробника, перша з яких призвела до звільнення 20% працівників. Попри загалом схвальні відгуки про SteamWorld Heist 2, студія не досягла своїх внутрішніх цілей доходу. Очікується, що поточна реструктуризація призведе до звільнення до 100 співробітників у Швеції та за її межами. Ця зміна також вплине на працівників на адміністративних і керівних посадах.
Здається, невдалий поворот подій стався в ім’я сприяння майбутньому зростанню та стабільності компанії. Генеральний директор Thunderful Мартін Валфіш пояснив, що «стратегічний крок до публікації ігор від зовнішніх партнерів дозволяє нам зменшити постійні витрати, підвищити гнучкість і краще контролювати грошові потоки». З такою кількістю змін за такий відносно короткий проміжок часу фанатам важко передбачити, що буде далі з Thunderful. Залишається з’ясувати, як ця реструктуризація може вплинути на майбутні ігри видавця, такі як SteamWorld Headhunter, або на команди, які розробляють такі ігри.
Хоча у 2024 році звільнення, безсумнівно, переслідували галузь, у 2023 році ситуація була такою ж жахливою. Поєднання успішних релізів великих ігор і масових звільнень викликало у багатьох відчуття незручності. На конференції розробників ігор у 2024 році директор Baldur’s Gate 3 Свен Вінке звинуватив у скороченні робочих місць корпоративну жадібність. Незалежно від причини, тільки у 2024 році в ігровій індустрії було звільнено понад 13 000 людей.
А як вам така новина? Залиште свій коментар нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.