Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Subnautica — це найкраще серед ігор Survival і Survival Horror

Поділіться новиною з друзями

Попри спільну назву, survival і survival horror — це два дуже різні жанри. У survival horror загроза приходить ззовні гравця: ксеноморф, який переслідує корабель, або вбивця з гігантськими ножицями. В іграх на виживання напруга більше внутрішня, оскільки ви змагаєтеся проти власних потреб, перш ніж піддатися суворому середовищу.

І все ж одній грі вдається ідеально поєднати ці два дуже різні жанри. Вона має переможні природні аспекти виживання, але також страшенний жах виживання. Subnautica — найкраща гра про виживання та найкраща гра про виживання у жанрі жахів.

Красивий підводний світ Subnautica

Ваші перші кілька занурень в океани Планети 456B досить прості. Океани за своєю суттю моторошні, але з інопланетними та чарівними ламантинами, нічого надто страшного не відбувається. Ви плаваєте навколо, розрізаєте ножем деякі підводні рослини та починаєте звичайне завдання виживання з пошуку їжі та води.

Виживання в Subnautica просте, але таке ж глибоке, як океан. Окрім голоду та спраги, вам також доведеться боротися зі своїм обмеженим запасом кисню, вірусною інфекцією та навіть тиском води. Щоб спускатися глибше потрібно оновлювати своє обладнання. Занадто глибоко зайди занадто рано, і ваше повітря вичерпається набагато швидше. Або ж вас з’їсть щось жахливе.

Однак незабаром ви станете володарем морів. Ви будуєте складні модулі, щоб дихати, заглиблюючись у печери та тунелі. Ви створюєте ласти та покращені кисневі балони. Ви навіть облаштували підводну базу.

Гра швидко розвивається, заповнюючи парк транспортних засобів, оглядові майданчики та навіть акваріуми, де зберігається місцеве життя планети для дослідження. Subnautica не просто закликає вас вижити, вона спонукає вас розвиватися, як сучасний Капітан Немо. Розбудувати, побачити, як далеко ви можете просунути оточення, заколисати вас помилковим відчуттям безпеки.

Але потім вам потрібно перейти в інший біом, і все різко погіршується. Ваша перша зустріч із ворожим ворогом демонструє хто ви насправді в Subnautica.

Красиве перероджується в жахливе

Ви більше не метаєтеся навколо гарного морського пейзажу, ви перебуваєте на чужій території та ризикуєте стати обідом для якогось морського монстра. На ваш голод і спрагу накладається щось набагато, набагато жахливіше. Вся впевненість, яку ви здобули вранці, зникла й замінена справжнім жахом гри.

Спочатку це просто маленький сталкер у лісах водоростей. Засліплені виноградними лозами, ви оточені щелепами, що клацають, і ви думаєте, що це найгірше, що з кимось траплялося. Але вони є крихким вентиляційним отвором в Alien: Isolation або моторошними стрибками в Alan Wake 2. Вони нешкідливі, розроблені, щоб пришвидшити серцебиття до того, як великі хлопці вступлять у бійку, і ви навіть не уявляєте, наскільки все погано.

Ви ніколи не забудете свою першу зустріч із Reaper Leviathan. Ви подумаєте, що бачили усе, і вирішите підійти надто близько до гігантського розбитого космічного корабля. Приглушений стогін рифбеків змінився віддаленим ревом.

Потім, коли ви зберете уламки з морського дна, над вами промайне тінь. Жнець збирається вас вбити, і ви ніколи не наближалися так близько до того, щоб забруднити себе та забруднити воду, своєю кров’ю.

Чому гра така захоплива

Геніальність Subnautica полягає в тому, що вона змушує вас забути два ключові факти. Завдяки тому, що гра повністю розташовується під водою, ви звикнете до неї, навіть якщо рівень води в будь-якій іншій грі жахливий.

А оскільки ви часто пливете крізь компактні тунелі на мілководді, ваші перші кілька годин також збентежують вас потенційним масштабом гри. Subnautica любить кидати в вас неймовірно великі речі як головне джерело жаху, а Reaper Leviathan — це ваше перше, але аж ніяк не єдине жахливе пробудження до того, наскільки ви маленькі на планеті 456B.

Тепер, глибоко розчарований тим, що ти не велика риба, навіть те, що ти робив раніше, стає жахливим. Нова печерна система може приховувати рій примарних левіафанів або скелет гігантського левіафана, щоб показати, що навіть монстри, з якими ви стикаєтесь сьогодні, ніщо в порівнянні з тими, що можуть бути в порожнечі. Корабель – це радіоактивний кошмар крабів і женців. Все жахливо, і це абсолютно блискуче.

Subnautica поєднує виживання та жахи виживання так, як це не вдалося жодній іншій грі. Ігри на виживання можуть бути страшними, але це швидкоплинні моменти – зустріч з павуком у Grounded або паніка від далекого пострілу в DayZ. Subnautica – це жах. Це повзучий, нестерпний страх, який ніколи не зникає, і стає тільки сильнішим, чим більшими стають вороги й чим глибше ви запливаєте.

Але гра також дещо вчить про жахи виживання. Subnautica ніколи не вдається до дешевих страхів. Немає жодних сценаріїв, все, що з вами відбувається, є лише частиною цієї екосистеми, до якої ви абсолютно не належите.


Нагадаємо, що у Subnautica ви можете грати за допомоги сервісів хмарного геймінгу BoosteroidGeForce NOWPlayStation Cloud Gaming та Shadow PC.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.