Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Subnautica 2: все, що нам відомо про нову частину гри сьогодні

Поділіться новиною з друзями

У своєму останньому фінансовому звіті видавець Krafton, здається, повідомив, що Subnautica 2 — це багатокористувацька гра з живим обслуговуванням, що викликало неабиякий ажіотаж серед шанувальників серії. Однак розробник Unknown Worlds швидко пояснив у дописі в блозі, наполягаючи на тому, що гра насправді «не орієнтований на багатокористувацьку гру», і пояснив аспект «гри як сервісу».

Офіційна інформація від розробників Subnautica 2

У фінансовому звіті Krafton описав Subnautica 2 як «багатокористувацьке продовження оригінальної інтелектуальної власності, що переслідує фандомний сніжний ком», що є спотвореним способом опису гри. Далі було сказано, що Subnautica 2 дозволяє гравцям «досліджувати океанський світ у приголомшливо стилізованому світі на базі Unreal Engine 5» із «кооперативом для одного або чотирьох гравців для розкриття таємниць на абсолютно новій планеті», а також «модель гри як послуга з розширеною можливістю повторного проходження».

Однак у нещодавньому дописі в блозі Unknown Worlds конкретно розглянули деякі з наведених вище описів з кількома уточненнями.

«Що стосується «Гри як послуги», ми просто плануємо постійно оновлювати гру протягом багатьох років, як і дві попередні гри Subnautica», — написано в ньому. «Подумайте про нашу модель оновлення дочасного доступу, як розширену. Без сезонних абонементів. Без бойових абонементів. Без підписки».

Розробник додав, що Subnautica 2 «не орієнтована на багатокористувацьку гру. Кооператив стане абсолютно необов’язковим способом гри. Ви зможете насолоджуватися грою як один гравець».

У дописі також сказано, що ранній доступ «не призначений для випуску у 2024 році, але ми плануємо поширити набагато більше інформації пізніше цього року!»

Багатокористувацькі ігри більше фінансово не привабливі для розробників

Subnautica — це надзвичайно успішна інді-гра, яка вперше з’явилася у 2018 році, а потім побачила продовження під назвою Below Zero у 2021.

Індустрія, схоже, бореться з іграми з живим сервісом після того, як ряд нещодавніх спроб не зрушили з місця, а деякі навіть були скасовані до запуску. Можливо, найбільш помітним є те, що Sony відмовилася від багатокористувацької гри The Last of Us від Naughty Dog на тлі більш загальної відмови від живого обслуговування на PlayStation. Тепер Naughty Dog зосередиться на однокористувацьких іграх.

Раніше успішні ігри з живим обслуговуванням також пережили важкі часи. Destiny 2 від Bungie зазнала комерційних труднощів, а виробник Fortnite Epic Games оголосив про масштабні звільнення. Тим часом деякі однокористувацькі ігри мали величезний успіх торік, наприклад Hogwarts Legacy та The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom підірвали рекорди продажів. Нещодавно випущений Rocksteady Suicide Squad Kill the Justice League постраждав перед запуском через його асоціацію з моделлю живого обслуговування.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.