Випущено патч Stellaris 4.0.7 – 4.0.8: виправлення та покращення

Розробники Stellaris випустили новий патч 4.0.7, який приносить важливі виправлення для стабільності та продуктивності гри. Це оновлення також включає безліч інших налаштувань та виправлень помилок, які покращують загальний геймплей. Патч особливо корисний для гравців, які стикалися з технічними проблемами чи дисбалансом у грі. Наприклад, один із гравців на форумах Paradox зазначив, що раніше помилки в локалізації ускладнювали розуміння механік, але тепер це виправлено.
У цій статті ми детально розглянемо, що саме змінилося в патчі 4.0.7, і як ці зміни впливають на вашу гру. Незалежно від того, чи ви новачок, чи досвідчений гравець, ці оновлення можуть значно покращити ваш досвід у Stellaris. Тож розберімося, що нового приніс цей патч і чому він вартий вашої уваги.
Деталі патча Stellaris 4.0.7
Патч 4.0.7 для Stellaris включає велику кількість виправлень помилок та балансних змін, які покращують загальний досвід гри. Ось детальний перелік змін, які варто знати кожному гравцеві:
Виправлення помилок
- Оновлено локалізацію для більшості текстів у грі, що робить описи зрозумілішими.
- Виправлено помилку з вартістю модифікації виду, яка раніше ділалася на 100 двічі.
- Дизайнер Machine Nexus більше не згадує Профілактику у своїх описах.
- Опис дизайну Tech-World став більш точним і інформативним.
- Частинки анімації смерті Бегемота тепер правильно відображаються.
- Виправлено ситуацію, коли Бегемот 3-го рівня не видалявся після завершення спеціального проєкту Mind Meld.
- Deposit Fallen Shipyard більше не створює непридатні робочі місця для Гештальт-імперій.
- Nanite Research Complex тепер надає покращені модифікатори, що робить його більш корисним.
- Біологічні Титани тепер правильно враховуються в ліміті Титанів.
- Механізм випадкової зміни етики тепер працює як задумано.
- Вершниця тепер відображає назви дизайнів кораблів для військових кораблів, що спрощує управління флотом.
- У Конструкторі кораблів додано перевірку, яка забороняє зберігати дизайни з різними розмірами під однією назвою.
- Очищено підказки для нової системи зі 100 популяцією, наприклад, для Artifact Relays.
- Під час асиміляції видів тепер автоматично видаляються несумісні риси, такі як Nascent Stage.
- Виправлено дублювання опису для Numistic Shrine.
- Пенальті за розмір імперії тепер застосовується лише до вартості едиктів, а не до загального розміру імперії.
- Simulation Sites та їхні покращення тепер збільшують вихід Unity, а не Підтримку.
- Ефективність навичок Ради/Володаря тепер впливає на швидкість прогресу агенди.
- Уточнено локалізацію часової шкали для кращої зрозумілості.
- Планетарна адміністрація, інші будівлі та загальні риси тепер правильно надають Армії.
- Модифікатор Вічної Блискавки тепер має детальний опис.
- Опис Horizon Needle тепер чітко вказує місце, де його можна побудувати.
- Виправлено застосування рівня району Automated Workforce.
- Кілька рис автопідбору тепер можуть працювати разом без конфліктів.
- Виправлено варіанти події preftl.180 для імперій Ever Hungry.
- Будівля Avatar Cortex для дикої природи більше не видаляє себе після максимального покращення рівня.
Баланс
- Перебудова DSC більше не вимагає витрати unity, що робить цей процес більш доступним.
- Зменшено кількість досліджень, які надають State Academy і Center of Guidance для Цивільних, на 33%.
- Додано витрати на споживчі товари для Цивільних від таких будівель, як Autochthon Monument, їхніх покращень, варіантів MegaCorp, Міністерства культури та Зміцнення уряду.
Цей патч робить Stellaris більш стабільною та зручною для гравців. Наприклад, виправлення в Конструкторі кораблів дозволяють уникнути плутанини під час створення флотів, а оновлення локалізації полегшують розуміння механік для україномовних гравців. Зміни балансу, як-от скасування витрат unity для DSC, дають більше свободи в управлінні ресурсами, що особливо оцінять досвідчені гравці.
Для новачків ці зміни означають менше технічних проблем і більш зрозумілі описи. Досвідчені гравці, які будують складні імперії, отримають вигоду від виправлень у механіках, таких як асиміляція видів чи управління Титанами. Наприклад, один із гравців на форумах Paradox зазначив, що виправлення в Simulation Sites значно полегшило управління Unity, що раніше було проблематичним.
Патч 4.0.7 є важливим оновленням для Stellaris, яке покращує стабільність та продуктивність гри, а також виправляє численні помилки. Якщо ви ще не оновили свою гру, рекомендуємо зробити це якомога швидше, щоб насолоджуватися вдосконаленим геймплеєм. Ці зміни особливо важливі для гравців, які прагнуть максимально комфортного досвіду у своїй галактичній імперії. Перевірте оновлення на Steam і зануртеся в оновлену гру!
Нагадуємо, що у Stellaris ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу airgpu, Boosteroid, CloudDeck, GeForce NOW, PlayStation Premium, Xbox Cloud Gaming та Shadow PC.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.