Steam долає ще одну неймовірну віху

Платформа розповсюдження комп’ютерних відеоігор Steam вперше в історії подолала позначку в 40 мільйонів одночасних користувачів. Це надзвичайне досягнення для Steam, який залишається домінуючою платформою розповсюдження ігор для більшості гравців на ПК.
Steam був запущений наприкінці 2003 року, й Valve використовувала його як спосіб розповсюдження власних ігор у цифровому вигляді, зокрема Half-Life 2, яка отримала визнання критиків. З роками все більше й більше сторонніх видавців почали випускати власні ігри в Steam та створили сервіс для розповсюдження ігор різних жанрів. Для багатьох геймерів популярність цього магазину значною мірою пояснюється тим, що Valve продовжує робити вибір на платформі, зручній для споживачів, у галузі, де багато хто вважає, що здебільшого вірно протилежне. З роками гравці створюють свої бібліотеки ігор у Steam, й стає все важче й важче скинути Steam, незалежно від ресурсів конкурента.
Steam вперше перевищив 40 мільйонів одночасних користувачів

Діаграми SteamDB показали, що магазині від Valve щойно вперше в історії перетнув рубіж у 40 мільйонів одночасних користувачів, після того, як кілька разів наближався до цієї позначки останні кілька тижнів. Загальний пік становив 40 270 997 й може ще зростати. Незрозуміло, що саме спричинило цю віху в цьому випадку, хоча це могло бути пов’язано з надзвичайно успішним запуском Monster Hunter Wilds, коли він увійшов до п’ятірки найкращих за всю історію ігор на платформі.
Дивлячись на моделі минулих років, лише наприкінці 2022 року Steam вдалося охопити 30 мільйонів одночасних користувачів, що саме по собі було величезним досягненням на той час. Додати ще 10 мільйонів за досить короткий проміжок часу — це дуже вражаюче, й діаграми не брешуть: відтепер цифра лише зростає.
Здавалося б, неважливо, що роблять його конкуренти: геймери все ще стікаються в Steam, щоб задовольнити всі свої потреби в комп’ютерних іграх. Навіть ініціатива безплатних ігор від Epic Games Store не виявилася достатньою, щоб переконати багатьох гравців перейти туди назавжди. З огляду на те, що платформа вперше перетинає 40 мільйонів одночасних користувачів, важко побачити ситуацію, в якій Steam коли-небудь стане неактуальним для ігрової спільноти ПК, особливо якщо він продовжуватиме приймати зручні для споживача рішення, згадані раніше.
А як вам така новина? Залиште свій коментар нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.