Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Стали відомі деталі ігрового процесу Assassin’s Creed Hexe

У новому звіті стверджується, що розкрито нові деталі ігрового процесу для майбутньої Assassin's Creed Hexe. Погляньмо ближче.
Поділіться новиною з друзями

Assassin’s Creed Hexe поки що отримав лише тизер-трейлер, залишаючи багато чуток і припущень, але, схоже, події відбуваються під час Полювання на відьом у 16 ​​столітті у Священній Римській імперії. Варто зазначити, що гра, як вважають, вийде у 2026 році або пізніше, після наступної рольової гри з відкритим світом франшизи, Assassin’s Creed Red. Ця гра, дія якої розгортається у феодальній Японії, також потрапила в неабияку кількість звітів, чуток і витоків інформації. У будь-якому випадку, шанувальники цілком можуть дізнатися більше на події Ubisoft Forward 10 червня.

Геймплей Assassin’s Creed Hexe

Раніше Insider Gaming повідомляв, що в новій частині Assassin’s Creed буде одна героїня, на ім’я Ельза, яка володіє певною формою надприродних або магічних здібностей. З огляду на передбачуване налаштування, це не дивно. Також кажуть, що це більш лінійна гра, ніж останні, хоча в ній будуть присутні деякі ключові елементи франшизи відкритого світу. Тепер Insider Gaming повідомляє, що бачив кадри, на яких Ельза використовує заклинання, щоб заволодіти котом. У цій формі Ельза, як повідомляється, відвертає увагу деяких солдатів, ймовірно, щоб втекти. Insider Gaming описує обставини як «темну та похмуру», і ці кадри відбуваються на «брукованих вулицях» міста.

На додаток, Insider Gaming повідомляє, що в Hexe буде система страху, подібна до DLC Jack The Ripper від AC Syndicate, або що принаймні це планується зробити. Якщо дія AC Hexe справді відбувається під час Полювання на відьом, це мало б великий сенс і добре відповідало б головній темі гри. Можливо, це може навіть розширити взаємодію NPC, яку можна побачити в Assassin’s Creed Mirage, оскільки не схоже, що вони обов’язково будуть нейтральними до Ельзи.

Однак поки Ubisoft не підтвердить такі подробиці, найкраще, щоб фанати сприйняли цю інформацію з недовірою. По-перше, система страху описується як план, по-друге, є достатньо часу, щоб усе змінилося. Однак Assassin’s Creed Hexe випромінює моторошну атмосферу гри жахів з моменту свого першого показу. Якщо Ubisoft вдасться виконати це, майбутнє франшизи буде захопливим. Дійсно, здається очевидним, що період часу, обставини та ключові події повинні диктувати стиль і функції гри, замість того, щоб розробники намагалися вписати все у форму відкритого світу.


А як вам така новина? Залиште свій коментар нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.