Square Enix зазнала збитків у розмірі 140 мільйонів доларів

Продовжуючи обіцянку Square Enix переглянути свої процеси розробки «з нуля», ігровий гігант, найвідоміший за Final Fantasy, оголосив, що очікує величезних збитків у вчорашньому попередженні для інвесторів.
Студія планує «переглянути підхід до розробки ігор високої чіткості (HD) з наміром бути більш вибірковим, і зосередитись на розподілі ресурсів розвитку. У результаті ретельного вивчення процесу розвитку групи, проведеного відповідно до цього переглянутого підходу, компанія очікує визнати приблизно 140 мільйонів доларів США у вигляді збитків.
Square Enix зазнає фінансових збитків

Хоча сама заява не розкриває, який саме «вміст» залишився поза увагою, ми можемо застосувати до цього питання деякі ретельні припущення. У січні цього року новий генеральний директор компанії Такаші Кірю сказав, що він хотів би «забезпечити вищу якість кожної гри, скоротивши нашу лінійку», зокрема назвавши розробку «великої різноманітності ігор» як «роздроблення» Square.
Як зауважив письменник Уес Фенлон, який писав про комп’ютерні ігри, за останні кілька років у компанії була маса не дуже чудових ігор, які відповідали б цим вимогам. Починаючи від ігор, які продемонстрували певний потенціал, як-от Marvel’s Avengers і Forespoken, до, ну, Balan Wonderworld і Symbiogenesis.
Сподіваємося, Кірю нарешті відмовився від свого дивного захоплення штучним інтелектом й NFT. Навіть якщо Square Enix продовжує возитися з цими речами, це списання в розмірі 140 мільйонів доларів, швидше за все, більше пов’язане з її пріоритетами щодо розробки «високої чіткості» та скороченням списку середньобюджетних ігор, які навряд чи будуть ефективними. На початку квітня компанія замінила ветерана Dragon Quest, що вказує на те, що вона серйозно вивчає, як обробляються всі ключові серії ігор.
А як вам така новина? Залиште свій коментар нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.