10.07.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Співзасновник Naughty Dog пояснює, що призвело до купівлі студії Sony

Бюджети на розробку ігор зросли до 220 мільйонів доларів у 2020 році, що змусило Naughty Dog укласти угоду про купівлю студії з Sony.
Поділіться новиною з друзями

Співзасновник Naughty Dog пояснив одну з головних причин продажу розробника Sony. Оскільки витрати на розробку ігор з роками зросли, Naughty Dog та інші студії змушені були враховувати вартість і фінансові ризики.

Багато шанувальників ігор Naughty Dog знають розробника лише з часів, коли він був під крилом Sony, але розробник був придбаний ще на зламі століть у 2001 році. На основі останніх коментарів співзасновника, класика Naughty Dog, як-от Серії Uncharted і The Last of Us, можливо, ніколи не існували б без підтримки Sony, або принаймні не так, як їх знали шанувальники.

У дописі на LinkedIn співзасновник Naughty Dog Ендрю Гевін відповів на запитання, яке він часто отримує, про те, чому Naughty Dog взагалі продались Sony. Він пояснив, що через зростання бюджетів на розробку ігор продаж став необхідністю, щоб «продовжувати створювати найкращі ігри», не бувши «роздавленими» величезними бюджетами. Він пояснив, що на початку створення Naughty Dog ігри, розроблені студією, коштували менш як 50 000 доларів США. Але почали зростати з релізом Rings of Power, виробництво якого коштувало 100 000 доларів США. На момент появи Crash Bandicoot гра коштувала колосальних 1,6 мільйона доларів.

Вартість гри для Naughty Dog продовжує зростати

Як каже Гевін, на перших етапах у студії ігри фінансувалися шляхом «завантаження», а прибуток брався з однієї гри та спрямовувався на розробку наступної. Однак це не могло тривати, оскільки бюджети так сильно зростали. Гра Jak and Daxter коштувала 15 мільйонів доларів, тоді як Jak 3 зросла до 45-50 мільйонів доларів. Він зазначає, що розробка сучасних ігор AAA «може легко коштувати 300, 400 або навіть 500 мільйонів доларів». З огляду на це, бюджет The Last of Us Part 2 не зовсім досяг цих цифр, оскільки у 2020 році на виробництво було витрачено 220 мільйонів доларів.

Заяви Гевіна, здається, віддзеркалюють інші коментарі, зроблені в індустрії відеоігор за останні роки, коли розробники й видавці ігор кажуть, що ціни на ігри потрібно підвищити, оскільки вони в основному залишаються на місці, а інфляція та бюджети продовжують зростати. Звичайно, не всі сучасні ігри вимагають великих бюджетів, щоб бути успішними. Інді-ігри часто викликають хвилю позитивних емоцій з дуже обмеженими бюджетами. Однак для Naughty Dog, який тепер відомий своїми недавніми іграми з неймовірно дивовижними, реалістичними візуальними ефектами, повними командами акторів, а також повною командою розробників, легко зрозуміти, чому розробник каже, що продаж мав відбутися, щоб студія змогла собі дозволити витрати, пов’язані з розробкою сучасних ігор.


А як вважаєте ви, чи зміг би такий відомий розробник випускати такі чудові ігри, не підписуючи угоду про купівлю з таким гігантом, як Sony? Залиште свій коментар нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати