10.07.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

ШІ-ремейк Quake 2 від Microsoft: Ігрова спільнота обурена

ШІ-ремейк Quake 2 від Microsoft критикують за низьку продуктивність й з'являється занепокоєння щодо штучного інтелекту в розробці ігор.
Поділіться новиною з друзями

Корпорація Майкрософт нещодавно представила рімейк культової гри Quake 2, створений штучним інтелектом за допомогою їхньої моделі Muse AI. Цей проєкт мав продемонструвати, як ШІ може оновлювати класичні ігри 90-х, водночас відкриваючи нові можливості для розробки ігор. Але замість захвату фанати зустріли новинку хвилею критики. Гравці скаржаться на низьку частоту кадрів, глюки в геймплеї та проблеми з генерацією контенту, наприклад, коли ШІ не може стабільно відтворювати ворогів чи оточення. Цей реліз не лише розчарував шанувальників, а й порушив питання про майбутнє ШІ в ігровій індустрії.

Демоверсія Quake 2, доступна в браузерах, базується на тижневому аналізі геймплею оригіналу. ШІ генерує ігровий світ у реальному часі, що вражає з технічного погляду. Проте фанати зазначають, що якість виконання поступається навіть найпростішим портам класики. Окрім цього, виникають побоювання, що ШІ може витіснити людську працю в розробці ігор, ставлячи під загрозу робочі місця програмістів і дизайнерів. Чи є це лише невдалим експериментом, чи сигналом про зміни в індустрії?

Вплив ШІ на розробку ігор, включно з рімейком Quake 2

Критика рімейку Quake 2 відображає ширшу проблему: баланс між інноваціями та якістю. За даними GameRant, фанати назвали демо “жахливим” через нестабільну продуктивність — гра подекуди працює гірше, ніж оригінал на старому обладнанні. Один із коментаторів навіть заявив, що це “ображає працю кожного розробника”. Я сам пам’ятаю, як у 90-х годинами грав у Quake 2 на старенькому ПК, і тоді низькі системні вимоги були частиною її чарівності. Сучасний ШІ-рімейк, здається, втратив цей дух.

Та є й позитивні сторони. Microsoft наголошує, що це лише дослідницький проєкт, а не комерційний продукт. Технологія може стати корисною для збереження старих ігор чи створення прототипів, економлячи час розробників. Проте фанати й експерти побоюються, що надмірне захоплення ШІ загрожує креативності та унікальності, які людські команди вносять у проєкти. Наприклад, інструменти ШІ вже використовуються для генерації текстур чи музики, але чи замінять вони повністю людський підхід?

Реакція спільноти показує, що геймери цінують не лише технології, а й душу гри. Microsoft, ймовірно, врахує цей відгук, вдосконалюючи ШІ для майбутніх проєктів. Поки що ж експеримент із Quake 2 слугує нагадуванням: інновації мають йти пліч-о-пліч із повагою до традицій. У майбутньому ШІ може стати цінним помічником, але лише якщо індустрія знайде спосіб гармонійно поєднати його з людською майстерністю, зберігаючи якість, яку чекають гравці.


А як вважаєте ви, чи дійсно ШІ загрожує ігровій індустрії? Залиште свій коментар нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати