Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Розробник No Rest for the Wicked розповідає про позитивний бік дочасного доступу ігор

Розробник No Rest for the Wicked впевнений, що такі ігри, як класична Dark Souls, могли виграти від періоду дочасного доступу.
Поділіться новиною з друзями

Один із розробників No Rest for the Wicked нещодавно розповів про корисність випусків дочасного доступу. Він припустив, що навіть добре оцінені ігри, такі як Dark Souls, могли б скористатися подібною практикою. Дочасний доступ стає все більш популярним в іграх.

Остання гра від Moon Studios отримала дочасний доступ минулого тижня. Також, вже опубліковано дорожню карту з детальним описом майбутніх оновлень. Перше велике оновлення додасть багатокористувацький режим в рольову гру. Друге оновлення буде мати назву «The Breach» і зосереджуватиметься на додаванні більше вмісту, включаючи новий регіон, ворогів і більше оповідання.

Дочасний доступ стає все більш поширеним

Креативний директор Moon Studios Томас Малер розповів більше про досвід компанії з дочасним доступом для No Rest for the Wicked. За словами Малера, це було одне з найкращих рішень, які могла прийняти студія. Ігри стають «все складнішими», а отримання зворотного зв’язку від ігрової спільноти є життєво важливим для задовільного релізу ігор. Малер навіть стверджував, що класичні ігри, такі як перша Dark Souls, могли виграти від дочасного доступу. Креативний директор стверджує, що якби FromSoftware випустила свою гру в режимі дочасного доступу, розробники мали б більше часу і могли б відшліфувати пізні частини Dark Souls. Представник Moon Studios також заявив, що навіть такі компанії, як Sony і Nintendo, можуть прийняти цю практику, допомагаючи більшій кількості розробників AAA проєктів відшліфувати свої продукти до релізу версії 1.0.

Заяви Томаса Малера, швидше за все, будуть вважатися суперечливими багатьма геймерами. Dark Souls — одна з найвпливовіших ігор, яку коли-небудь створювали, і її часто вважають шедевром. Однак деякі геймери, швидше за все, пам’ятають, що в Dark Souls було багато проблем, що вказує на те, що одночасно можна було запланувати більше вмісту, який так і не був закінчений через обмеження часу.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.