Революція для геймерів: Marvel Rivals Season 2 обіцяє неймовірний FPS Boost!

У світі геймінгу, де кожна деталь має значення, Marvel Rivals Season 2 приносить революційну зміну для ПК-геймерів. Розробники прагнуть не лише додавати нових героїв чи карти, а й оптимізувати гру, щоб зробити її доступною для всіх. Особливо це стосується гравців із середніми або слабкими комп’ютерами, які мріють про плавний ігровий процес без падіння FPS.
Нова функція Switch Shader Compilation Mode обіцяє покращити продуктивність для ПК з 16 Гб оперативної пам’яті або менше. Це актуально для багатьох, хто стикається з технічними проблемами під час гри. Завдяки цій інновації, Marvel Rivals Season 2 може стати справжнім проривом, дозволяючи насолоджуватися динамічними битвами без перешкод.
Як працює Switch Shader Compilation Mode в Marvel Rivals

Switch Shader Compilation Mode — це нова функція, яка оптимізує компіляцію шейдерів у грі. Шейдери відповідають за візуальні ефекти, такі як світло чи тіні, але їх обробка часто навантажує систему. На ПК з обмеженою пам’яттю це може викликати затримки та зниження FPS.
Ця функція переносить компіляцію шейдерів на етап завантаження гри, що відбувається лише раз після оновлення. Після цього запуски стають швидшими, а навантаження на оперативну пам’ять зменшується. Результат — стабільний FPS навіть на слабших комп’ютерах. Уявіть: ви граєте, а гра раптом гальмує. З Marvel Rivals Season 2 це може залишитися в минулому.
Для геймерів із 16 Гб RAM це шанс відчути себе на рівних із власниками потужних систем. Marvel Rivals Season 2 із функцією Switch Shader Compilation Mode відкриває нові можливості для ПК-геймерів. Ця зміна обіцяє плавний і приємний ігровий процес, незалежно від потужності вашого комп’ютера. Тож готуйтеся до битв без технічних перешкод!
Нагадуємо, що у Marvel Rivals ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу airgpu, Boosteroid, CloudDeck, GeForce NOW та Shadow PC.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.