ПК-версія Marvel’s Spider-Man 2 отримує шосте оновлення

Розробник Insomniac Games випускає чергове оновлення для ПК-версії Marvel’s Spider-Man 2, що стало шостим великим оновленням з моменту релізу на початку цього року. Останній патч версії 1.318.1.0 доступний для завантаження прямо зараз як у Steam, так і в Epic Games Store, містить значні виправлення помилок та покращення стабільності.
Після релізу на PlayStation 5 у жовтні 2023 року Insomniac Games знову об’єдналися з Nixxes Software, щоб розробити ПК-порт нової частини пригод павучка. На жаль, попри позитивний прийом після першого випуску на консолі, Marvel’s Spider-Man 2 отримав змішані відгуки на ПК. Ця гра потрапила до Steam й Epic Games Store ще в січні, але безліч проблем з продуктивністю розчарувало шанувальників портом. Багато користувачів стверджували, що вони відчували збої кожні 10 хвилин, а деякі описували загальну гру як «жорстку». На щастя, розробники продовжують випускати постійний потік нових оновлень для розв’язання проблем.
Завдяки численним оновленням для ПК-версії Marvel’s Spider-Man 2, які були розгорнуті за останні тижні, сиквелу вдалося пробитися до «переважно позитивного» рейтингу в Steam. Однак, оскільки гравці все ще повідомляють про проблеми, Insomniac та Nixxes знову випустили нове оновлення, яке фанати можуть завантажити. Відповідно до офіційних приміток до виправлення, які можна знайти далі в нашій статті, оновлення 1.318.1.0 містить різні виправлення помилок й покращує стабільність гри. Шанувальники будуть раді дізнатися, що розробники вирішили проблеми, пов’язані з генерацією кадрів, виправили помилку, пов’язану з великим кадром, покращили NVIDIA DLSS Ray Reconstruction тощо.
Примітки до оновлення Marvel’s Spider-Man 2 від 20 березня
- Виправлено помилку, яка могла викликати спотворення візуальних ефектів під час використання AMD FSR Frame Generation у поєднанні з масштабуванням.
- Вирішено помилку, через яку могли виникати ореоли, коли було ввімкнено генерацію кадрів NVIDIA DLSS та масштабування, через що частини костюма гравця ставали невидимими.
- Виправлено помилку, яка могла призвести до того, що маршрути місій відображалися у вигляді білої трубки для деяких гравців.
- Виправлено помилку, через яку Гаррі міг з’являтися двічі під час допомоги в бою під час місії «Все можна зламати».
- Гравці більше не будуть застрягати в місії New Threads під час повзання по трубах з дуже високою частотою кадрів.
- Виправлено помилку, яка перешкоджала деяким гравцям отримувати дзвінки після місій, блокуючи їхній прогрес.
- Після виконання наземного удару земля тепер виглядатиме розбитою.
- Вирішено помилку, яка спричиняла появу пунктирної лінії на екрані під час деяких кінематографічних зображень, коли використовувалося збільшення масштабу.
- Вирішено помилку, через яку звук десинхронізувався, якщо користувач змінював фокус програми під час завантаження катсцени.
- Різноманітні вдосконалення NVIDIA DLSS Ray Reconstruction, пов’язані з навколишньою оклюзією з трасуванням променів та тінями з трасуванням променів.
- Оновлено масштабування Intel XeSS до версії 2.0.1. Це виправляє яскраві візуальні артефакти, які можуть виникати під час використання масштабування XeSS.
- Різні покращення стабільності.
Нагадуємо, що у Marvel’s Spider-Man 2 ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу airgpu, Boosteroid, CloudDeck, PlayStation Premium та Shadow PC.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.