Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

OD – наступний шедевр Хідео Кодзіми

Поділіться новиною з друзями

Церемонія нагородження The Game Awards 2023 року стала величезним поштовхом для індустрії, дозволивши шанувальникам поміркувати про найкращий ігровий досвід року, одночасно давши захоплюючі погляди на те, чого можна очікувати в найближчому майбутньому. Одним із найцікавіших анонсів ігрового шоу став OD, наступний проєкт, створений Хідео Кодзімою, який працював з досвідченим актором і режисером Джорданом Пілом.

У справжньому стилі Kojima Productions презентація дала шанувальникам перші химерні проблиски OD, викликавши більше запитань, ніж відповідей про те, який досвід отримає гравець в кінцевому підсумку. Звичайно, коментар Коджіми та Піла дав більше розуміння того, чого намагається досягти проєкт, і здається, що OD намагається бути ще більш змінним жанром і трансформацією ігрового жанру, ніж Death Stranding 2019 року.

Останні проекти Kojima Productions доклали спільних зусиль, щоб розширити межі того, що очікується від ігрової індустрії, найяскравішим останнім прикладом цього є Death Stranding. Напередодні релізу Death Stranding Хідео Кодзіма підкреслив, як гра вийшла за межі традиційних жанрів через призму ігор, причому проєкт зосередився на створенні тематичного досвіду, як ніхто інший.

Death Stranding багато хто називає першою в новому жанрі, відомому як strand games, причому здатність цієї назви для фанатів допомагати іншим гравцям за межами звичайних параметрів багатокористувацьких ігор є основою того, що робить цей новий жанр ефективним. Death Stranding — це глибоко ізольований і самотній досвід, у якому гравці здійснюють доставку в безплідному та небезпечному ландшафті з багатьма географічними небезпеками для навігації. Гравці можуть розміщувати безцінні інструменти, такі як мотузки та драбини, щоб обійти ці перешкоди, які потім можуть з’являтися в іграх інших людей, створюючи відчуття спільного підходу до досягнення цілей.

OD спиратиметься на успіх Death Stranding

Цей революційний підхід до розробки ігор, схоже, виходить на зовсім інший рівень із новим проєктом OD, і сам Кодзіма заявляє, що гра намагається вийти за межі концепції відеоігор загалом, щоб створити нове середовище інтерактивного вмісту. У трейлері OD представлені дуже реалістичні та емоційні відображення людей, які ставали все більш сумними та тривожними, одразу демонструючи елементи повзучих жахів, які повинні бути в основі гри.

Кодзіма також підкреслив, що OD найкраще можна описати як злиття ігор і фільму, імовірно, це означає, що шанувальники повинні підготуватися до глибоко кінематографічного досвіду, який демонструє інтерактивність далеко від звичайних петель ігрового процесу, які історично використовувалися в іграх. Хоча це все ще може здаватися незрозумілим, той факт, що OD тісно співпрацюватиме з революційною технологією хмарних ігор від Microsoft Games Studio, може дати серйозне розуміння.

Це може натякати на те, що OD має нетрадиційну багатокористувацьку взаємодію так само, як це робила Death Stranding, коли гравці потенційно можуть вирішувати сценарії жахів як колектив через хмару. Оскільки OD, ймовірно, є абревіатурою overdose, головна мета гри полягає в тому, щоб підштовхнути фанатів до межі передозування самого страху, і гравці, які відмовляються від досвіду, можуть безпосередньо вплинути на те, як їх сприймають інші, які все ще борються з жахливим геймплеєм. Хоча найближчим часом стане відомо більше про те, як саме функціонує OD, очевидно, що Кодзіма та Піл намагаються створити абсолютно новий жанр гри у своєму найамбітнішому проєкті.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.