12.07.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

No Man’s Sky отримує оновлення 5.055

Патч для No Man's Sky виправляє численні помилки, пов’язані з нещодавнім випуском оновлення Worlds Part 2.
Поділіться новиною з друзями

Компанія Hello Games випустила новий патч для No Man’s Sky, у якому виправлено багато помилок після нещодавнього випуску оновлення Worlds Part 2. Оскільки науково-фантастична гра наближається до свого 9-го ювілею у 2025 році, розробники продовжували вдосконалювати гру, перетворюючи її на улюблену частину космічної історії ігор.

На початку 2025 року наприкінці січня було запущено оновлення No Man’s Sky Worlds Part 2, яке пропонує гравцям відчути ще більше різноманітних світів, безліч покращень якості життя, повністю оновлену систему освітлення та багато іншого. Симулятор космічних пригод майже не впізнати, якщо порівнювати з випуском у 2016 році, коли Шон Мюррей та решта команди Hello Games прагнули покращити пригодницьку гру на виживання, щоб вона відповідала стандартам гравців. Примітно, що відгуки Steam про No Man’s Sky нарешті досягли позначки «Дуже позитивно» через колосальні вісім років після релізу. Команда продовжує вдосконалювати ігрові системи та світ гри, створивши нещодавно випущений патч, який вирішує деякі проблеми, що впливають на гру після запуску оновлення 5.5.

Друге оновлення No Man’s Sky за 2025 рік

12 лютого компанія Hello Games випустила оновлення No Man’s Sky 5.055 для PlayStation 5 та Xbox Series X/S, а також оновлення 5.55 для PlayStation 4, Xbox One та ПК. Згідно з офіційним сайтом гри, патч значною мірою виправляє помилки, з якими зіткнулися гравці після оновлення No Man’s Sky Worlds Part 2, включаючи типовий збій, пов’язаний з керуванням пам’яттю, та проблему зіткнення, що впливає на біокупола. Крім того, під час переходу на сторінку телепорту гравці тепер бачитимуть найближчий пункт призначення до місії, яку вони вибрали як перший запис у списку, що спрощує дослідження. Також було виправлено кілька проблем із відтворенням води.

Після випуску PlayStation 5 Pro наприкінці 2024 року було оголошено, що No Man’s Sky матиме режим 8K на найновішій консолі Sony, лише одній із трьох ігор, які мають таку можливість. Гравці можуть досліджувати космос у роздільній здатності 7680 x 4320 при 30 кадрах/с або вибрати режим 4K зі швидкістю 60 кадрів/с, причому обидва варіанти мають помітні графічні оновлення завдяки топовому апаратному забезпеченню PS5 Pro. Розробник Hello Games Мартін Гріффітс привітав консоль під час запуску, пояснивши, що кодувати на новому наборі для розробників й бачити його роботу, відтворену по-новому, було справжньою насолодою.

Hello Games продовжує працювати над No Man’s Sky, але британська компанія готує новий виклик. У грудні 2024 року Ghost Town Games анонсувала нову кооперативну гру Stage Fright, яку Hello Games планує опублікувати в майбутньому. Розробник найбільш відомий своєю серією Overcooked.

Примітки до оновлення No Man’s Sky 5.055

  • Виправлено проблему, яка спричиняла те, що улюблені пункти призначення телепорту ставали невибраними після деформації до них.
  • На сторінці телепорту тепер буде показано пункт призначення, найближчий до вибраної вами місії, як перший запис у списку.
  • Виправлено проблему, через яку платформа Nautilon ставала нестабільною у воді.
  • Виправлено проблему, через яку торговельні кораблі падали на землю одразу після зльоту, покидаючи аванпост на місяці газового гіганта.
  • Виправлено ряд проблем зіткнення з Exocraft і лазерами.
  • Виправлено проблему зіткнення, яка впливала на біокупола.
  • Виправлено проблему, через яку зореліт звучав так, ніби він сідав на воду, хоча це не було.
  • Виправлено проблему, через яку деякі кораблі могли зачепитися за вхід до ангару вантажного судна.
  • Виправлено проблему, через яку гравець міг нестабільно рухатися в деяких середовищах, наприклад у Космічній аномалії або на базах.
  • Виправлено проблему, через яку карта галактики могла вибирати маршрут, який проходив через невидимі системи.
  • Виправлено ряд рідкісних проблем зі збереженням поселень.
  • Виправлено проблему, через яку в інтерфейсі користувача було незрозуміло, чи ввімкнено вихідний режим чи ні.
  • Виправлено проблему, через яку деякі морські істоти відображалися як вимерлі на сторінці відкриття.
  • Виправлено проблему, через яку пошкоджені слоти «сортувалися» за параметрами сортування інвентарю.
  • Виправлено проблему, яка спричиняла мерехтіння тексту на екрані виявлення під час гри в багатокористувацькій грі.
  • Виправлено проблему, яка спричиняла появу двох ідентичних варіантів під час дерева діалогів у «Вони, які повернулися».
  • Виправлено текстову проблему з деякими монолітними взаємодіями.
  • Виправлено проблему, через яку вода виглядала надто темною, якщо дивитися з космосу.
  • Покращено видимість ефектів підводного реактивного ранця.
  • Виправлено низку проблем із відтворенням води.
  • Виправлено проблему, яка робила покинуті та піратські космічні станції занадто яскравими.
  • Виправлено проблему, через яку голограми ставали невидимими на фоні неба.
  • Виправлено проблему, через яку деякі морські істоти використовували неправильні ефекти смерті.
  • Виправлено проблему, через яку деякі підводні бази виглядали невидимими на PS5.
  • Виправлено збій, пов’язаний з керуванням пам’яттю.

Нагадаємо, що у No Man’s Sky ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу Amazon Luna, airgpu, BoosteroidCloudDeck, GeForce NOW, PlayStation Premium, Xbox Cloud Gaming та Shadow PC.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати