MindsEye: чи врятує перезапуск гру після провального старту?

Гра MindsEye, створена студією Build a Rocket Boy під керівництвом Леслі Бензіса, відомого своєю роботою над серією Grand Theft Auto, вийшла 10 червня 2025 року, але її реліз став справжньою катастрофою. З оцінкою 38/100 на Metacritic і лише 37% позитивних відгуків у Steam, гра зіткнулася з критикою через численні баги, проблеми з продуктивністю та незавершеність. Гравці порівнювали її з альфа-версією, а деякі навіть називали її гіршою за GTA: San Andreas 2004 року. Проте, за інформацією від IGN, студія не здається і планує перезапуск MindsEye, щоб виправити помилки та повернути довіру гравців.
У внутрішньому зверненні до співробітників Леслі Бензіс заявив, що MindsEye буде “перезапущена”, і команда впевнена, що гра зможе відновити свою репутацію. Студія вже випустила три оновлення для PlayStation 5 і Xbox Series X/S, спрямовані на покращення стабільності та продуктивності, а також готує оновлення для ПК. Крім того, плануються нові місії, мультиплеєр і співпраця з іншими розробниками. Але чи достатньо цього, щоб врятувати гру, і що саме чекає на MindsEye?
Що чекає на MindsEye: деталі про перезапуск
Після провального релізу MindsEye студія Build a Rocket Boy активно працює над виправленням ситуації. Уже випущено три оновлення для консолей, які частково усунули баги та покращили продуктивність, але, за словами гравців, цього недостатньо. За інформацією від IGN, Леслі Бензіс оголосив про плани “перезапуску” гри, що може включати не лише технічні доопрацювання, а й значні зміни в геймплеї та сюжеті. Наприклад, студія планує додати нові місії, які розширять світ гри, зробивши його більш цікавим для дослідження.
Крім того, Build a Rocket Boy розглядає можливість впровадження мультиплеєра, що може зробити MindsEyeбільш соціальною та привабливою для гравців. Ще одним напрямком є співпраця з іншими розробниками для створення спільного контенту, наприклад, кросоверів з іншими іграми чи всесвітами. Це може додати грі унікальності та залучити нову аудиторію. Також планується розширення ігрового світу за рахунок нових локацій, транспортних засобів і зброї, що дасть гравцям більше можливостей для взаємодії з грою.
Цікаво, що Леслі Бензіс у своєму зверненні до співробітників згадав про “внутрішніх і зовнішніх саботажників”, які, на його думку, сприяли негативному сприйняттю гри. Він навіть припустив, що деякі особи були “оплачені”, щоб критикувати MindsEye. Ці заяви викликали бурхливі дискусії в ігровій спільноті, адже багато гравців вважають, що проблеми гри пов’язані виключно з її технічним станом. Наприклад, повідомлялося, що навіть на PlayStation 5 Pro гра не могла стабільно тримати 30 FPS.
Незважаючи на суперечки, студія продовжує працювати над покращенням MindsEye. Команда активно збирає відгуки від гравців через соціальні мережі та форуми, щоб врахувати їхні побажання в майбутніх оновленнях. Планується також провести маркетингові кампанії, щоб залучити нових гравців і повернути тих, хто покинув гру після релізу. Наприклад, студія може організувати події в грі чи на платформах на кшталт Twitch, щоб підвищити інтерес до MindsEye.
Ще одним важливим аспектом є вдосконалення штучного інтелекту в грі. Наразі вороги в MindsEye часто поводяться передбачувано, що знижує інтерес до боїв. Студія планує зробити їх більш розумними та агресивними, щоб геймплей став динамічнішим. Крім того, розробники працюють над оптимізацією продуктивності, щоб усунути фризи та підвисання, які стали основною причиною скарг.
Чи вдасться перезапуск MindsEye повернути грі втрачену репутацію? Це залежить від того, наскільки якісними будуть оновлення та чи зможе студія переконати гравців дати грі другий шанс. Поки що Build a Rocket Boy демонструє рішучість, але попереду ще багато роботи.
Нагадуємо, що у MindsEye ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу airgpu, Boosteroid, CloudDeck, GeForce NOW та Shadow PC.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.