Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Колишній бос PlayStation критикує ексклюзивність ігор

Колишній керівник PlayStation розповідає про те, як ексклюзивність шкодить ігровій індустрії. Чи шкодить це прибуткам? Погляньмо ближче.
Поділіться новиною з друзями

Розрахунок на ексклюзивність є ключовою частиною стратегії PlayStation, щоб перевершити конкурентів, Xbox і Nintendo. У поточному поколінні консолей Sony використовує ексклюзиви PlayStation, такі як God of War: Ragnarok і Marvel’s Spider-Man 2, щоб отримати помітний комерційний успіх. Однак не всі, хто працював на консольного гіганта, здається, підтримують обмеження ігор на одній платформі.

Як ексклюзивність ігор PlayStation може негативно впливати на саму компанію

В нещодавньому інтерв’ю Шон Лейден, колишній керівник Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios, припустив, що ексклюзивність – це радше проблема, ніж перевага. Він сказав: «Коли ваші витрати на гру перевищують 200 мільйонів доларів, ексклюзивність — це ваша ахіллесова п’ята». Лейден підкреслив, як ексклюзивність працює проти безплатних ігор і ігор з живим обслуговуванням, обмежуючи аудиторію, що впливає на дохід. Крім того, він підкреслив успіх найновішої гри для живого обслуговування PlayStation Helldivers 2, яка вийшла на PS5 і ПК одночасно.

Хоча Лейден визнав, що ексклюзивність шкодить однокористувацьким іграм у порівняно меншому масштабі, він виправдав свою позицію щодо більшої кількості мультиплатформенних релізів у цій категорії. Він заявив: «Для ігор для одного гравця це не така вимога. Але якщо ви витрачаєте 250 мільйонів доларів, ви хочете мати можливість продати гру якомога більшій кількості людей, навіть якщо це лише на 10% більше».

Великим успіхом для PlayStation у 2023 році стала гра Marvel’s Spider-Man 2, бюджет якої склав понад 300 мільйонів доларів. За рік до цього God of War: Ragnarok вийшов після того, як на його розробку було витрачено 200 мільйонів доларів. Очевидно, що бюджет AAA-ігор постійно зростає, що ускладнює отримання прибутку. Отже, випуск ігор виключно на одній платформі стає ризикованим кроком. У гіршому випадку низькі показники продажів можуть змусити розробників скоротити витрати, що призведе до хвилі звільнень, подібної до тієї, яка зараз спустошує галузь.

Починаючи з Horizon Zero Dawn у 2020 році, японська студія стабільно поставляє свої ексклюзиви на ПК. Horizon Zero Dawn вийшла на ПК через 3 роки, тоді як Horizon Forbidden West має з’явитися на ПК лише через 2 роки після першого запуску. Одночасний вихід Helldivers 2 на PS5 і ПК також є чимось безпрецедентним за останній час. Забігаючи вперед, буде цікаво відстежувати, як PlayStation формує свою стратегію щодо ПК.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.