Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Ігрова спільнота знайшла рідкісний ляп Red Dead Redemption 2

Нещодавно виявлений ляп із Red Dead Redemption 2 показує голландську мову в абсолютно новому світлі. Погляньмо що саме сталося.
Поділіться новиною з друзями

Red Dead Redemption 2 може бути відома своїм винятковим сценарієм і виконанням, але шанувальники часто забувають, скільки ляпів було зроблено, щоб створити таку масштабну гру. Гравці основоположної гри з відкритим світом від Rockstar уже знайомі зі стоїчними образами головного героя Артура Моргана (Роджер Кларк) і його когорти Датча ван дер Лінде (Бенджамін Байрон Девіс). Але дуже рідко можна побачити, як актори ламають характер посеред гри. На щастя, одному відданому шанувальнику вдалося розкопати записи створення реплік у ковбойській грі із деякими залаштунковими звуками.

Залаштункові ляпи Red Dead Redemption 2

Користувач YouTube Red Dead Redemption Stories, поділився кількома аудіофайлами, записаними для місії «Тихий час», які включають оригінальні записи Кларка та Девіса, які грають Артура та Датча.

Можна почути, як виконавці ходять навколо звукової сцени, коли вони вимовляють свої репліки та навіть вносять деякі зміни на льоту, додаючи невеликі варіації до сцени. Найкраща частина, безсумнівно, коли Девіс плутає, ненавмисно кажучи: “Я не можу піти до відділку шерифа… ч–к мене, вибач!” перш ніж засміятися.

Попри те, що через шість років після релізу RDR 2 продовжує отримувати похвали за фантастичну озвучку, існує дуже мало кадрів про те, як створювалися більш драматичні сцени гри. Кліп RDR Stories служить чудовим поглядом на процес розробки такої кінематографічної гри, навіть за межі веселих ляпів. Кілька аудіодоріжок мають ефекти, які звучать так, ніби їх створено за допомогою Foley, техніки, яка передбачає використання повсякденних предметів для створення звуків, які звучать автентично для аудиторії.

Можливо, він не містить великого розуміння фактичного розвитку гри, але, з усім тим, це захопливий погляд на створення двох найпереконливіших персонажів, яких коли-небудь створювала Rockstar. Студія сумно відома тим, що не розголошує секрети свого процесу розробки ігор, тому будь-який маленький погляд за лаштунки є особливим. Це приємне нагадування про те, що хоча гравці можуть познайомитися з цими персонажами на останніх стадіях, акторам все одно потрібно пройти через процес вивчення (і переплутування) їхніх реплік.


Нагадуємо, що у Red Dead Redemption 2 ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу Boosteroid та Shadow PC.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.