09.07.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Грегг Мейлз залишає Rare: кінець ери легендарного геймдизайнера

Грегг Мейлз, творець Banjo-Kazooie та Sea of Thieves, покидає Rare після 35 років. Що це означає для студії та ігрової індустрії?
Грегг Мейлз
Поділіться новиною з друзями

Грегг Мейлз, легендарний геймдизайнер, відомий своєю роботою над культовими іграми, такими як Banjo-Kazooie та Sea of Thieves, оголосив про свій відхід із компанії Rare після 35 років співпраці. Ця новина шокувала геймерську спільноту, адже Мейлз є однією з ключових фігур в історії студії, яка подарувала світу безліч улюблених ігор. Його творчість вплинула на ціле покоління гравців, а його персонажі, як-от Дідді Конг, стали іконами. Цей відхід ставить питання про майбутнє Rare та її проєктів.

Його рішення покинути студію збіглося зі скасуванням амбітного проєкту Everwild, над яким Мейлз працював із 2021 року. Скасування гри стало ударом для команди, а відхід Мейлза разом із іншою ветеранкою, Лізою О’Коннор, лише посилив занепокоєння фанатів. Що ж спричинило такий поворот подій, і як це вплине на індустрію?

Кар’єра Грега Мейлза в Rare

Грегг Мейлз приєднався до Rare у 1989 році, розпочавши свою кар’єру з роботи над грою Solar Jetman. З того часу він став ключовою постаттю студії, створивши низку хітів, серед яких Donkey Kong CountryBanjo-KazooieGrabbed by the GhouliesViva Piñata та Sea of Thieves. Його внесок у створення персонажів, таких як Дідді Конг і Кінг К. Рул, зробив ці ігри незабутніми. Наприклад, Banjo-Kazooie досі залишається улюбленою грою для багатьох завдяки унікальному гумору та геймплею, які розробив Мейлз.

Як креативний директор Sea of Thieves, Мейлз перетворив проєкт на одну з найуспішніших мультиплеєрних ігор сучасності. Його вміння поєднувати інновації з традиціями допомогло Rare залишатися актуальною навіть після переходу під крило Microsoft. Однак скасування Everwild стало несподіваним ударом. За даними Video Games Chronicle, Мейлз був режисером цього проєкту, який перезапускався у 2021 році, але так і не дійшов до релізу.

Відхід Мейлза разом із Лізою О’Коннор, чия кар’єра почалася з Conker’s Bad Fur Day, символізує завершення епохи для Rare. Студія втрачає ветеранів, які формували її унікальний стиль у 90-х і 2000-х роках. Це викликає занепокоєння серед фанатів, адже Rare асоціюється з такими класичними іграми, як Banjo-Kazooie та Donkey Kong Country, які стали частиною їхнього дитинства.

Майбутнє Rare залишається невизначеним. Хоча студія продовжує підтримувати Sea of Thieves і працює над іншими проєктами, втрата таких ключових фігур може вплинути на її креативний потенціал. Геймери сподіваються, що Мейлз продовжить свою кар’єру в іншій студії або, можливо, запустить власний проєкт, який здивує світ так само, як його попередні роботи.

Відхід Грега Мейлза з Rare — це не лише втрата для студії, але й момент для роздумів про спадщину, яку він залишив. Його ігри подарували радість мільйонам гравців, а його творчість надихала розробників по всьому світу. Чи зможе Rare зберегти свій унікальний дух без таких легенд, як Мейлз? Час покаже, але його внесок у геймінг залишиться назавжди.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати