Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Гравці Starfield роздратовані деталями створення Bethesda деяких NPC

Гравець Starfield вказав на своє роздратування після того, як дізнався про деяких NPC гри. Погляньмо ближче, що саме так дратує гравця.
Поділіться новиною з друзями

Starfield мав величезну спадщину, як найновіша гра Bethesda та перша нова гра за багато років. З моменту випуску Fallout 4 минуло майже десять років, і геймери були більш ніж готові ступити в новий світ від Bethesda. Хоча багатьом гра сподобалася, вона не позбавлена ​​недоліків. Процедурно згенеровані світи здалися багатьом безплідними. Для подорожей між планетами використовується швидка система, схожа на подорожі, а не на навігацію в просторі в реальному часі. В грі досі є помилки та збої, подібні до попередніх ігор розробника. На жаль, це нещодавнє відкриття показує, що це не єдині набридливі проблеми з грою. Нещодавно було знайдено неприємний нюанс у трьох різних NPC, які мають зв’язки з різними побічними місіями.

Starfield досі неприємно дивує ігрову спільноту

Користувач Reddit під ніком JonBovi_0 вказав на нову неприємну деталь іншим фанатам, зазначивши, що всі діти-NPC Сона, Кора Коу та Енні Вілкокс ідентичні одна одній. Три дівчини не мають прямих зв’язків одна з одною, не кажучи вже про родинні стосунки. Проте три NPC мають однакові обличчя та волосся, що створює неймовірні враження для гравців, коли їх помічають. Ця деталь була описана деякими гравцями як «лінива» і змусила багатьох дивуватися, як і чому це сталося.

Кілька гравців висловилися в коментарях, зазначивши, як легко було б замінити одного чи кількох NPC на одну з дочірніх моделей гри, які не відіграють значної ролі в грі або рідко зустрічаються. Той факт, що кожен з трьох NPC відіграє роль у побічній місії, робить ідентичний вигляд ще більш кричущим. Інші зазначали, що просто змінити зачіску або навіть текстуру персонажа допомогло б виділити їх окремо. Деякі припустили, що розробка Starfield могла бути поспішною, і що ці моделі NPC, можливо, використовувалися як заповнювачі, але не були замінені, коли закінчився час розробки.

Інші стали на захист Bethesda, вказуючи на величезний масштаб і розмах гри, що робить її трохи більш зрозумілою для такого недогляду, як цей. Деякі також зазначали, що в попередніх іграх Bethesda, як-от Skyrim, було небагато дочірніх моделей. Однак це лише підкреслює, що ігри Bethesda не змінили своєї формули протягом багатьох років, на краще чи гірше.


Нагадуємо, що у Starfield ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу BoosteroidGeForce NOWXbox Cloud Gaming та Shadow PC.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.