12.07.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Гравці Assassin’s Creed Shadows: баг має перетворитись на стандартну функцію

Деяким гравцям настільки подобається один з багів Assassin's Creed Shadows, що вони закликають перетворити його на повноцінну функцію.
Поділіться новиною з друзями

Гравці в Assassin’s Creed Shadows помітили дивну помилку, через яку гра назавжди застряє в режимі «Чорно-білого кіно» після вбивств. Цю помилку, яку деякі гравці вважають такою крутою, що вони сподіваються на перетворення її розробниками в постійну функцію. Помилка виділяється як одна з рідкісних технічних проблем, які шанувальники виявили в AC Shadows.

Після двох затримок 20 березня була запущена остання основна частина культової серії Ubisoft для ПК й консолей поточного покоління. Assassin’s Creed Shadows зібрала понад 1 мільйон гравців за кілька годин після випуску, що свідчить про те, що Ubisoft має великий успіх. Серед іншого, гра отримала широку похвалу за те, що вона була досить відшліфованою в перший день, як з погляду незначних технічних проблем, так і з погляду чудової продуктивності.

Хоча перші гравці Assassin’s Creed Shadows стикалися з деякими помилками, не всі вони були піддані критиці. Навпаки, принаймні один нещодавно виявлений збій виявився настільки популярним, що гравці активно закликають Ubisoft Montreal перетворити його на стандартну функцію. Проблема, яку спочатку виявив користувач Reddit під ніком ManuDOMB, призводить до того, що гра застряє в режимі «Чорнила» після вбивств. Зазвичай чорнильний фільтр згасає протягом секунд після вбивства цілей квесту в AC Shadows.

Assassin’s Creed Shadows режим «Чорно-білого кіно»

Cool bug I found. Pls Ubi can we have it as a feature?
byu/ManuDOMB inAssassinsCreedShadows

Що саме спричиняє зависання гри в цьому режимі, незрозуміло. Інші гравці не сповіщали наразі про цю проблему, що свідчить про те, що сама помилка не є широко поширеною. Однак деякі шанувальники насправді розчаровані таким станом речей. Наприклад, ManuDOMB сказав, що вважає цю помилку «крутою» й попросив Ubisoft перетворити її на постійну функцію. Деякі гравці публічно погодилися з цією ідеєю.

Фактичну естетику екрана після вбивства можна відтворити на фотокадрах за допомогою фоторежиму Assassin’s Creed Shadows. Вигляд ґрунтується на фільтрі Ink, який є одним із параметрів фільтра FX, доступних на вкладці «Фільтр» режиму фото. Сама естетика перетворює кожного персонажа на екрані у відтінки сірого, а решта світу стає засмагою, таким чином нагадуючи пергамент. Крім того, у цьому режимі вся кров відображається яскраво-червоною.

Оскільки на екрані після вбивства вже використовується версія фільтра Ink у реальному часі, зробити цей режим постійним нібито не буде надто великою проблемою для розробника. Але залишається дискусія, чи можна буде повністю грати в гру таким чином. З усім тим, ідея мати альтернативний візуальний режим, який повністю змінює напрямок мистецтва гри, не є безпрецедентною. Режим Kurosawa Ghost of Tsushima досягає чогось подібного.


Нагадуємо, що в Assassin’s Creed Shadows ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу Amazon Luna, airgpu, BoosteroidCloudDeck, GeForce NOW та Shadow PC.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати