Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Головний розробник квестів Cyberpunk 2077 каже, що CDPR досліджує генерацію штучного інтелекту

CDPR досліджує генерацію штучного інтелекту для впровадження в новій частині Cyberpunk 2077, але є проблема. Погляньмо ближче.
Поділіться новиною з друзями

Головний розробник квестів Cyberpunk 2077 Павел Саско розповів, що CD Projekt Red експериментувала з генерацією штучного інтелекту. Але він вважає, що пройде ще дуже-дуже багато часу, перш ніж ця технологія зможе конкурувати з персонажами, створеними людьми. Як саме буде відбуватися розробка наступної частини франшизи доки не відомо. Наразі це рання стадія, про яку ми писали раніше.

Що відомо про впровадження генерації ШІ в Cyberpunk 2077

В інтерв’ю Aftermath, Саско підтвердив те, що не зовсім дивно. CDPR провела деякі дослідження та розробки щодо створення ШІ. Саско не вдавався в деталі щодо CDPR та AI, але ця практика стає все більш поширеною. Дуже багато великих студій досліджують потенціал програмного забезпечення штучного інтелекту в розробці ігор, і в багатьох випадках просунулися набагато далі, ніж стадія досліджень і розробок.

Що цікаво, Саско припустив, що він бачив, на що здатний штучний інтелект, і не думає, що він достатньо компетентний, щоб відтворити справжні людські твори. Хоча він визнав, що штучний інтелект міг би «зробити реакцію NPC (на конкретні дії гравців) трохи автентичнішою», Саско сказав, що «коли справа доходить до написання та озвучення, попереду просто гігантський, дуже довгий шлях. Я бачив багато за кадром. Існує очевидна прірва між авторським контентом – спеціальним контентом, який автори, дизайнери квестів, кінематографічні дизайнери створюють своїми руками – та тим, що може надати штучний інтелект».

Говорячи конкретно про Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, відоме розширення 2023 року та завершення основної історії гри, головний розробник квестів сказав, що «може лише уявити, як штучний інтелект може навіть наблизитися», і додав: «Розрив у якості величезний. Це як каньйон”. Звичайно, ніхто не знає, як швидко розвиватимуться сценарії, згенеровані штучним інтелектом, і, отже, не можна з упевненістю сказати, коли вони перевищать вміст, створений людьми, за якістю. Але вони вже набагато ефективніші.

Зі свого боку, режисер Baldur’s Gate 3 Свен Вінке каже, що штучний інтелект — це «інструмент, який ми використовуємо, щоб допомогти нам робити речі швидше», але не думає, що «він коли-небудь замінить творчу сторону» розробки.


А як вважаєте ви, чи зможе замінити ШІ розробників квестів і розробників ігор загалом? Залиште свій коментар нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.