Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Генеральний директор Embracer розповідає про реструктуризацію

Поділіться новиною з друзями

Під час нещодавньої дискусії з інвесторами генеральний директор і співзасновник шведського розробника та видавця ігор Embracer Ларс Вінґефорс розповів про програму реструктуризації. Вона призвела до скорочення майже 1400 співробітників менш ніж за рік і скасування 43 ігор, і надав деякі оновлення щодо її прогресу. Ларс Вінґефорс підкреслив успішне пристосування компанії до економічних умов що переважають, заявивши, що поточні рішення «закладають основу для наступного десятиліття».

Він також зазначив, що протягом останнього року Embracer відмовлявся від масштабних ініціатив щодо розширення та інвестицій у студії, що призвело до скорочення та скасування багатьох проєктів.

«Очевидно, що коли ви настільки розширюєтеся і ризикуєте бізнесом, створюючи нові студії, створюючи нові ігри, купуючи розробників ігор, у яких ви інвестуєте, вони [не] обов’язково [мають] послужний список. Якщо змінити це, вам потрібно скоротити те, що є найвищим, те, що, на вашу думку, має найнижчий шанс на успіх у майбутньому», – заявив Вінґефорс. «Це те, що ми зараз робимо, залишаючи на стадії розробки найвідоміші студії та ігри».

Вінґефорс також заявив, що Embracer прагне завершити реструктуризацію до березня, але він вважає, що поточна адаптація та коригування бізнесу в тій чи іншій формі триватимуть набагато довше.

Додаючи до цього, Ларс Вінґефорс зазначив, що скорочення штату в галузі є результатом значних інвестицій, здійснених за останні роки, і він вважає, що скорочення робочої сили є неминучим процесом, який відчує кожен і «цю стадію потрібно пройти».

«Ми адаптуємося до нової реальності. Модель компанії Embracer коригується та вдосконалюється, але наше довгострокове бачення все ще залишається незмінним. Складні часи також є часами навчання, які зміцнять нас у майбутньому. Я впевнений, що рішення, які ми зробили сьогодні, спроможні закласти основу для наступного десятиліття», – підсумував він.

Як ми бачимо з останніх новин ігрової індустрії, все більше компаній звільняють тисячі своїх співробітників. Але навіть якщо звільнень не відбувається, то розробники та видавці стикаються з протестами співробітників через несправедливу оплату їх роботи.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.