Eidos Montreal звільняє 75 співробітників

Eidos Montreal, відома студія-розробник ігор, таких як Marvel’s Guardians of the Galaxy та серія Deus Ex, оголосила про звільнення 75 співробітників. Це сталося 31 березня 2025 року через завершення одного з ключових проєктів студії. Лише рік тому, у січні 2024-го, студія вже скоротила 97 працівників, коли, за чутками, було скасовано новий проєкт Deus Ex. Eidos Montreal, що належить Embracer Group з 2022 року, стикається з труднощами в адаптації до змін в ігровій індустрії.
Embracer Group проводить реструктуризацію, що вплинуло на кілька її студій. Наприклад, Crystal Dynamics, розробник Tomb Raider, у березні 2025 року оголосила про звільнення 17 співробітників. Ці скорочення підкреслюють ширші проблеми в ігровій індустрії, такі як економічні виклики та високі витрати на розробку.
Причини та наслідки звільнень в Eidos Montreal
Today, we informed our studio staff that we are going to let go up to 75 valuable members, as one of our mandates is coming to an end. It is not a reflection of their dedication or skills, but unfortunately, we don’t have the capacity to entirely reallocate them (cont) pic.twitter.com/uzgWiHYnP8
— Eidos-Montréal (@EidosMontreal) March 31, 2025
Звільнення в Eidos Montreal пов’язані із завершенням проєкту, після чого студія не змогла перерозподілити співробітників на інші завдання. У заяві студії сказано: “Це не відображає їхньої відданості чи навичок, але ми не маємо можливості перерозподілити їх на інші проєкти”. Подібна ситуація склалася і в Crystal Dynamics, де 17 працівників втратили роботу через “потребу узгодити бізнес до поточних умов”.
Embracer Group з 2023 року скорочує витрати, закриваючи студії та скасовуючи проєкти. Придбавши Eidos Montreal і Crystal Dynamics у Square Enix у 2022 році, компанія зіткнулася з фінансовими труднощами, що призвело до таких рішень.
Скорочення торкнуться значної частини команди Eidos Montreal, яка у 2022 році налічувала близько 400 осіб. Після хвиль звільнень у 2024 та 2025 роках студія може втратити здатність швидко розробляти нові ігри. Співробітники, що залишилися без роботи, зіткнуться з конкуренцією на ринку праці, адже, за даними Game Industry Layoffs, у 2024 році індустрія втратила понад 10 000 робочих місць.
Ігрова індустрія переживає складні часи через:
- Економічні фактори: Інфляція та зростання відсоткових ставок зменшують інвестиції.
- Зміни споживачів: Після пандемії попит на ігри змінився.
- Високі витрати: AAA-ігри вимагають величезних ресурсів.
Звільнення в Eidos Montreal та Crystal Dynamics відображають кризу в ігровій індустрії. Студіям доведеться шукати нові підходи, як-от диверсифікація чи інновації, щоб вижити. Геймери можуть підтримати розробників, купуючи їхні ігри та залишаючи відгуки, допомагаючи таким студіям, як Eidos Montreal, пережити ці виклики.
А як вам така новина? Залиште свій коментар нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.