10.07.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Eidos Montreal звільняє 75 співробітників

Eidos Montreal звільняє 75 співробітників через завершення проєкту, що відображає виклики ігрової індустрії.
Eidos Montreal звільнення
Поділіться новиною з друзями

Eidos Montreal, відома студія-розробник ігор, таких як Marvel’s Guardians of the Galaxy та серія Deus Ex, оголосила про звільнення 75 співробітників. Це сталося 31 березня 2025 року через завершення одного з ключових проєктів студії. Лише рік тому, у січні 2024-го, студія вже скоротила 97 працівників, коли, за чутками, було скасовано новий проєкт Deus Ex. Eidos Montreal, що належить Embracer Group з 2022 року, стикається з труднощами в адаптації до змін в ігровій індустрії.

Embracer Group проводить реструктуризацію, що вплинуло на кілька її студій. Наприклад, Crystal Dynamics, розробник Tomb Raider, у березні 2025 року оголосила про звільнення 17 співробітників. Ці скорочення підкреслюють ширші проблеми в ігровій індустрії, такі як економічні виклики та високі витрати на розробку.

Причини та наслідки звільнень в Eidos Montreal

Звільнення в Eidos Montreal пов’язані із завершенням проєкту, після чого студія не змогла перерозподілити співробітників на інші завдання. У заяві студії сказано: “Це не відображає їхньої відданості чи навичок, але ми не маємо можливості перерозподілити їх на інші проєкти”. Подібна ситуація склалася і в Crystal Dynamics, де 17 працівників втратили роботу через “потребу узгодити бізнес до поточних умов”.

Embracer Group з 2023 року скорочує витрати, закриваючи студії та скасовуючи проєкти. Придбавши Eidos Montreal і Crystal Dynamics у Square Enix у 2022 році, компанія зіткнулася з фінансовими труднощами, що призвело до таких рішень.

Скорочення торкнуться значної частини команди Eidos Montreal, яка у 2022 році налічувала близько 400 осіб. Після хвиль звільнень у 2024 та 2025 роках студія може втратити здатність швидко розробляти нові ігри. Співробітники, що залишилися без роботи, зіткнуться з конкуренцією на ринку праці, адже, за даними Game Industry Layoffs, у 2024 році індустрія втратила понад 10 000 робочих місць.

Ігрова індустрія переживає складні часи через:

  • Економічні фактори: Інфляція та зростання відсоткових ставок зменшують інвестиції.
  • Зміни споживачів: Після пандемії попит на ігри змінився.
  • Високі витрати: AAA-ігри вимагають величезних ресурсів.

Звільнення в Eidos Montreal та Crystal Dynamics відображають кризу в ігровій індустрії. Студіям доведеться шукати нові підходи, як-от диверсифікація чи інновації, щоб вижити. Геймери можуть підтримати розробників, купуючи їхні ігри та залишаючи відгуки, допомагаючи таким студіям, як Eidos Montreal, пережити ці виклики.


А як вам така новина? Залиште свій коментар нижче.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати