25.08.2025

Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

Diablo 4 у 8 сезоні значно підвищить рівень складності гри

Diablo 4 у 8 Сезоні запровадить значні зміни в складності, щоб вирішити занепокоєння гравців щодо того, що гра стає надто легкою.
Поділіться новиною з друзями

Blizzard Entertainment повідомила, що 8 Сезон Diablo 4 внесе деякі значні зміни у складність гри. Подорож до фіналу Diablo 4 стала надто легкою для багатьох гравців в останні сезони, й розробник намагається це виправити.

Для багатьох гравців Action RPG справді починається з ендшпілю Diablo 4. Проблема полягає в тому, що з кожним новим персонажем гравцям все одно потрібно пробиратися через вміст всієї гри, щоб потрапити до туди. Це змусило багатьох досвідчених гравців поспішно переглядати цей вміст, знаходячи найефективніші способи якомога швидше досягти ендшпілю.

В останньому чаті біля багаття, де обговорювалося оновлення Diablo 4 2.2 PTR, директор з дизайну Колін Файнер зазначив, що ранні редизайни гри, які прийшли з доповненням Vessel of Hatred, «начебто зійшли нанівець з погляду того, як швидко гравці пережовують частину вмісту», й гравці досягають максимального рівня набагато швидше в 7 сезоні, ніж у попередньому. Згідно з даними Blizzard, гравцям знадобилося приблизно від 15 до 17 годин, щоб досягти 60-го рівня в сезоні 6, у порівнянні з лише дев’ятьма годинами в сезоні 7. Blizzard стверджує, що початкова подорож у грі в цьому відношенні «промахнулася».

8 сезон Diablo 4 буде складнішим, ніж попередні

Більше змін складності також відбуватиметься через предмети. Це пов’язано з меншою кількістю легендарних предметів, які випадають на шляху до 60-го рівня, «щоб переконатися, що подорож від нуля до героя справді задовольнить ігрову спільноту». Починаючи з 7 сезону, розробник стверджує, що гравці отримували Легендарні предмети кожні три-чотири хвилини протягом години гри, що «надто багато». Швидкість випадіння предметів під час підвищення рівня від 1 до 60, буде змінено, що значно ускладнить проходження вмісту ранньої гри з найкращими предметами.

Гравці в ендшпіль також не уникають збільшення складності. Гравці досягали найвищого рівня Torment набагато швидше, ніж будь-коли раніше. Отже, Blizzard внесе зміни, щоб зробити стрибок між рівнями Torment набагато складнішим, оскільки розробник хоче, щоб досягнення найвищого рівня було «найбільшим бажанням». Як повідомлялося раніше, Diablo 4 також додасть класичного ворога Diablo 3 у 8 сезоні, що має стати ще одним важким випробуванням навіть для найкращих гравців. Вихід восьмого сезону Diablo 4 запланований на 29 квітня.


Нагадуємо, що у Diablo 4 ви можете грати в сервісах хмарного геймінгу airgpu, BoosteroidCloudDeck, GeForce NOW та Shadow PC.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Про автора

Copyright 2025 © All rights reserved | Newsphere автор: AF themes.
Показувати сповіщення? Дозволити Блокувати