Death Stranding 2: On the Beach — революція в геймплеї, яка здивує кожного геймера

У світі відеоігор рідко з’являються проєкти, які не просто розважають, а й переосмислюють самі основи геймплею. Death Stranding 2: On the Beach від легендарного Хідео Коджіми — одна з таких ігор. Нещодавно анонсована механіка дозволяє гравцям пропускати битви з босами, зберігаючи при цьому ключові сюжетні моменти. Це не лише робить гру доступнішою, а й дарує свободу вибору тим, хто цінує історію понад усе.
Чому це важливо? Багато геймерів знають, як складні боси можуть зупинити прогрес у грі. Тепер Коджіма пропонує рішення: бийтеся з босами за унікальні нагороди або пропускайте їх, не втрачаючи суті сюжету. Ця інновація обіцяє змінити уявлення про ігрові механіки та зробити Death Stranding 2: On the Beach must-have для фанатів та новачків.
Як нова механіка Death Stranding 2: On the Beach впливає на ігровий процес і сюжет
Hideo Kojima says Death Stranding 2 will have a new special feature to help players who are not so experienced at action games clear boss fights!
— Genki✨ (@Genki_JPN) April 11, 2025
For boss battles in DS2 (presumably in easy mode) there will be an extra option on the game over screen below the “continue” option.… pic.twitter.com/qHOLfSBofx
У нещодавньому епізоді радіопередачі Koji Pro Коджіма розповів, що Death Stranding 2: On the Beach дебютує з унікальною функцією, яка дозволяє гравцям повністю пропускати битви з босами. Він пояснив, що якщо гравці програють битву з босом, їм буде запропоновано або спробувати ще раз, або взагалі пропустити битву. Якщо буде обрано останнє, гравцям буде показано своєрідний «візуальний роман», який проведе їх через розповідь та наслідки бою.
Це гарантує, що жодні ключові знання, діалоги чи побудова світу не будуть упущені, а лише сам геймплей бою з босом. Це свіже рішення для гравців, які віддають перевагу оповіданню історій, ніж напруженим битвам, і пропонує шлях вперед, не караючи тих, хто може бути не настільки вправним, або тих, кому потрібні спеціальні можливості. Однак деякі стверджують, що ця функція гри свідчить про ширшу тенденцію до тримання рук у сучасних іграх, де складність часто розглядається як стороння. Інші, тим часом вважають цю функцію всеосяжною, особливо для геймерів, які борються з рефлекторними або інтенсивними бойовими сценаріями.
Під час цієї радіопередачі Кодзіма також підтвердив, що DS 2 зараз «завершено на 95 відсотків», що є позитивним знаком напередодні запуску гри 26 червня. Шанувальники не можуть дочекатися, скільки більше творчої свободи дав режисер у Death Stranding 2. На додаток до механізму пропуску боса, буде цікаво побачити, які інші інноваційні функції включатиме DS 2: On the Beach.
А як вам така новина? Залиште свій коментар нижче.
Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter), Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.