Cloud Gaming Hub

Перша в Україні Спільнота користувачів сервісів хмарного геймінгу

CD Projekt Red як і раніше прагне зберегти більшість своїх ігор без мікротранзакцій

CD Projekt Red знову нагадує про свою позицію щодо мікротранзакцій, визнаючи, що все ще розглядає один конкретний варіант їх використання.
Поділіться новиною з друзями

Високопоставлений представник CD Projekt Red офіційно заявив, що студія не вважає, що мікротранзакціям є місце в однокористувацьких іграх. І хоча цей крок фактично підтвердив давню позицію компанії щодо монетизації ігор, розробник не повністю виключає можливість впровадження мікротранзакцій у майбутньому.

Польський розробник вже давно є прихильником однокористувацьких ігор без мікротранзакцій. Він також має значний досвід публічного повторення цієї позиції перед кожним великим релізом. Це було зроблено напередодні випуску Cyberpunk 2077 і The Witcher 3: Wild Hunt. Хоча дехто може вважати повторні запевнення такого роду зайвими, нещодавня суперечка щодо Dragon’s Dogma 2 показує, що багато споживачів продовжують глибоко піклуватися про те, щоб їхні однокористувацькі ігри були вільними від мікротранзакцій.

CD Projekt Red допускає появу мікротранзакцій у багатокористувацькому The Witcher

Що стосується розробника The Witcher, компанія залишається твердою у своєму переконанні, що однокористувацькі ігри повинні мати єдину ціну замість того, щоб вдаватися до подібної практики монетизації. Про це заявив фінансовий директор CD Projekt Пьотр Нілубович. Він сказав це під час нещодавньої сесії запитань і відповідей інвесторів після випуску останнього консолідованого фінансового звіту групи.

«Ми не бачимо місця для мікротранзакцій у випадку з однокористувацькими іграми, але не виключаємо, що будемо використовувати це рішення в майбутньому у випадку з багатокористувацькими проєктами», — пояснив Нілубович.

Коментарі керівника дали ще одну непряму гарантію того, що сиквел Cyberpunk 2077 під кодовою назвою Orion не матиме мікротранзакцій. Те саме для Project Polaris, четвертої гри The Witcher, яка щойно перейшла на стадію активного виробництва. Водночас Нілубович чітко натякнув, що можливість мікротранзакцій у багатокористувацькому спін-оффі The Witcher, Project Sirius, все ще розглядається.​

Ми не бачимо місця мікротранзакціям у випадку з однокористувацькими іграми, але не виключаємо, що в майбутньому будемо використовувати це рішення у випадку з багатокористувацькими проєктами.

Фінансовий директор також уточнив, що студія підходить до багатокористувацької гри The Witcher як до ААА проєкту. Це, ймовірно, збільшує ймовірність того, що Project Sirius буде використовувати мікротранзакції. Не в останню чергу через постійне зростання витрат на розробку великобюджетних ігор для кількох гравців. Наразі незрозуміло, чи призначена Sirius як гра з живим обслуговуванням, хоча Нілубович натякав, що в ній будуть присутні елементи кооперативу під час сесії запитань і відповідей.


Слідкуйте за нашими новинами у соцмережі X (Twitter)Google News, приєднуйтесь до нашої спільноти у Discord.

Copyright 2023 © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.